קמרו-טק משיקה את Xaver™ 1000 - הדור החדש של מערכות תלת-ממד 'לראייה דרך קירות'

ה- Xaver™ 1000 מאפשר לגלות, לעקוב ולראות אנשים ואובייקטים סטטיים מאחורי קירות ומכשולים, עד לרזולוציה של אברי גוף

תמונה: קמרו-טק

קמרו-טק, חברה בקבוצת SK Group, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות 'חישה דרך קירות' המבוססות על מכ"מים רחבי סרט (UWB) בהספקים מזעריים, משיקה את ה- Xaver™ 1000, הדור החדש של מערכות החברה, המיועדת לכוחות צבא, רשויות אכיפת חוק, יחידות מודיעין וכוחות חילוץ והצלה.

המערכת תיחשף לראשונה בתערוכת יורוסאטורי 2022 שתיערך בשבוע הבא בפריז.

בחברת קמרו אומרים כי ה- Xaver™ 1000מאפשרת גילוי ועקיבה אחר אובייקטים חיים ע"י שימוש באלגוריתמים המבוססים בינה מלאכותית. המערכת כוללת יכולות הדמיה תלת-ממדית, המאפשרות 'לראות' אנשים או עצמים סטטיים מאחורי קירות ומכשולים.

יכולות ההדמיה הגבוהות עד לרזולוציה של חלקי גוף ספציפיים, מאפשרות לזהות אם האובייקט מאחורי הקיר יושב, עומד או שוכב, גם לאחר שלא זז במשך זמן ארוך.

כחלק מיכולות ההדמיה של המערכת, ה-Xaver™ 1000 מסוגלת לזהות, ע"י מדידת גובה האובייקט מעבר לקיר, אם מדובר במבוגר או ילד, או לחילופין בחיית מחמד, מה שנותן יתרון מבצעי ייחודי ומשמעותי. 

מערכת ה-Xaver™ 1000 מוכנה לפעילות בלחיצת כפתור וניתנת לתפעול ונשיאה על ידי מפעיל יחיד. המערכת מצוידת במסך מגע גדול, עם ממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי לתפעול הכולל: יכולות ניווט קלות בתפריטים, הקלטת נתונים שיכולים לשמש לניתוח, הדרכה ותחקיר לאחר המשימה.

"מערכת ה-Xaver™ 1000 מציבה סטנדרט חדש לביצוע מוצלח של משימות הצלת חיים במגוון תרחישים מבצעיים מעבר לקיר, כגון חילוץ בני ערובה" אומר אמיר בארי, מנכ"ל ומייסד קמרו.

"הדמיה תלת ממדית ברזולוציה גבוהה המשולבת עם כלים רבי עוצמה אחרים של המערכת, מספקים יכולות חדשות ויוצאת דופן של הבנה וניתוח תרחישים מבצעיים בזמן אמת מעבר לקיר. ״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית