אלביט וריינמטאל קנדה חתמו על מזכר הבנות לפרויקט הפעלת האש המשולבת של קנדה

מטרת הפרויקט היא לאפשר שיתוף בזמן-אמת של מידע על הפעלת אש טקטית, מבצעית ואסטרטגית באמצעות רשת דיגיטלית המאפשרת שיתוף מיידי של תמונת ההפעלה המשותפת
 

D-JFI soldier. Photo: Elbit Systems website

אלביט מערכות הודיעה היום (חמישי) כי חתמה על מזכר הבנות (MOU) עם חברת Rheinmetall Canada לשיתוף פעולה בהצעת פתרון לפרויקט הפעלת האש המשולבת המודרנית (Joint Fire Modernization JFM) של קנדה.

מטרת פרויקט JFM היא לאפשר שיתוף בזמן-אמת של מידע על הפעלת אש טקטית, מבצעית ואסטרטגית באמצעות רשת דיגיטלית המאפשרת שיתוף מיידי של תמונת ההפעלה המשותפת (COP) כולל מטרות, מיקומי כוחות ידידותיים ומידע פיקוד ובקרה.

לדברי אלביט, הנוכחות המקומית החזקה וההובלה של ריינמטאל קנדה בפרויקט הקנדי של Canadian Integrated Soldier System (ISS), יחד עם ההובלה של אלביט מערכות בריטניה את הפרויקט הבריטי של British Dismounted Joint Fires Integrators (D-JFI) ומעורבותה בפרויקט המודרניזציה של מרכז התיאום האווירי (ASCCM) של קנדה, מאפשרות לשתי החברות להציע פתרון מעולה לפרויקט JFM.

חיים דלמר, מנכ"ל אלביט מערכות C4I וסייבר, אמר: "אנו שמחים לחבור לריינמטאל קנדה על מנת לממש את ההזדמנות הזו. אני מאמין שפיתוח פתרון הפעלת אש משותפת לקנדה הנסמך על הניסיון ששתי החברות רכשו בקנדה ובבריטניה יאפשר לנו להציע רמה גבוהה יותר של בגרות טכנולוגית, נתיב צמיחה ברור ותאימות מלאה לברית המודיעינית Five Eyes".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית