שישה סטארטאפים ישראלים עלו לשלב הגמר בתחרות Oracle Starup Idol
הסטארטאפ UpNext נבחר ל-Most Creative, הסטארטאפ Cardiokol הוגדר כ-Most Innovative solution, והסטאראטפ Deeyook כ-Best Overall
עמי רוחקס דומבה
| 22/05/2022
שישה סטארטאפים ישראלים עלו לשלב הגמר בתחרות Oracle Starup Idol, המעניקה לחברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים את ההזדמנות להציג את הטכנולוגיות שפיתחו מול אנליסטים בכירים מחו"ל.
התחרות הבינלאומית התקיימה הפעם במתכונת ישראלית, ומיועדת לסטרטאפים בשלבי סיד עד Round A. ששת היזמים הציגו באירוע אונליין מול פאנל של עשרות אנליסטים מארה"ב ואירופה, בהם מהפירמות גרטנר, פורסטר, ואחרות.
האנליסטים דירגו את הסטרטאפים בשלוש קטגוריות:
UpNext שפיתח פלטפורמה להקמת סטארטאפים לבני נוער (דור ה-Z) הוכתר כיצירתי ביותר- Most creative.
Cardiokol, שמשתמשת בקול כדי להציל חיים נבחרה כפתרון החדשני ביותר Most Innovative Solution.
ו-Deeyook, המספק נתוני מיקום ברמת דיוק של 10 ס"מ, בתוך מבנים או בחוץ, הוגדר כפיץ' הטוב ביותר ((Best Overall pitch
שלושה סטארטאפים נוספים שהציגו הם: FutureEcom, Outgage ו-Ovo Automotive .
"כל הסטארטאפים שראינו מציעים פתרון יצירתי וחדשני לאתגר גלובלי", אמר ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל שהנחה את התחרות יחד עם רבקה קמפבל, מצוות קשרי האנליסטים של אורקל העולמית.
"כמי שהיה בעצמו חלק מסטארטאפ צעיר בעבר, אני שמח על האפשרות ש-Oracle for Startups העניקה להם באמצעות התחרות - חשיפת הטכנולוגיה מול אנליסטים ומשפיענים מחו"ל היא אחד האתגרים איתו מתמודדים סטארטאפים ישראלים בשלבים מוקדמים, כיוון שרוב חברות האנליסטים הבכירות נמצאות בארה"ב."
ששת הסטארטאפים והמייסדים:
Cardiokol
חברת בריאות דיגיטלית אשר מפתחת פתרונות ניטור מרחוק לאוכלוסיות נרחבות הנמצאות בסיכון, המבוססים על ניתוח קול (דיבור) לזיהוי הפרעות קצב לב נפוצות, ובכללן פרפור פרוזדורים (Atrial Fibrillation) שסיבוכיו כוללים כרבע מכלל אירועי השבץ ומחלות הלב.
Cardiokol מספקת יישומי תוכנה למכשירים ניידים ונייחים, עוזרות דיגיטליות ורמקולים חכמים המאפשרים סריקה מרחוק באופן פרקטי, חסכוני ומתמשך, לזיהוי עומסים מסוכנים, לא סדירים ולעיתים א-סימפטומטיים של הפרעות קצב לב.
מנכ"ל: ג'יימס עמיהוד
Deeyook
מציע מיקום מדויק כשירות באמצעות פתרון קושחה המבוסס על הפטנט, בעל למידה עצמית, ויכולת איתור מדויק של מיקום, ללא צורך בתשתיות חדשות, ובאופן מדויק במיוחד (~ 10 ס"מ). הפתרון פסיבי ודורש הספק נמוך, ומאפשר קביעת מיקום מוחלט בפנים ובחוץ בשונה מכל טכנולוגיית מיקום המוכרת כיום. המייסד - גדעון רותם.
Upnext
חברת UpNext פיתחה פלטפורמה שהופכת את תהליך הקמת הסטאטאפ לידידותי יותר עבר בני דור ה-Z. האפליקציה מאפשרת לבני נוער להציג רעיונות בפורמט וידאו קצר לעשות וולידציה של המוצר מול קהל היעד ולבנות קהילה של תומכים ומשתמשים פוטנציאלים סביב הרעיון עוד בשלבי הקונספט. בנוסף הפלטפורמה מאפשרת לצוות המייסדים לגייס הון ראשוני על מנת להשיק את המוצר מקרן קריפטו שהוקמה במיוחד עבור מטרה זו ומנצלת את חוכמת ההמונים של דור ה Z כדי לקבוע מי מהסטארטאפים יקבל מימון ראשוני שיסייע לו להשיק מוצר בזמן קצר. המנכ"ל והמייסד איתי מטלון.
FutureEcom
FutureEcom הוא פתרון אי-קומרס חזק, גמיש, ומשתלם. החברה מובילה שינוי מגמה נוכח הריכוזיות בעולם המכירות אונליין. פלטפורמת ה-B2B וB2C- שפיתחה מספקת טכנולוגיה ברמת אנטרפרייז לעסקים קטנים ובינוניים, ומאפשרת להם שליטה על הדאטה של עצמם, כדי לבנות את המותג שלהם ולגדול. הפתרון של FutureEcom משלב יציבות וסקלביליות של פתרונות SaaS, עם היתרונות של פתרונות באתר הלקוח (on premise), בהם שליטה על המידע. המייסדים הם האחים (התאומים) אליעזר ואבי רוזנבלט.
Outgage
פלטפורמת מתנות שעוזרת לחברות להתעלות על ה"רעש השיווקי" ולהגיע ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים בצורה ייחודית ומעניינת. הפלטפורמה מאפשרת לחברות ליצור, לשלוח, ולמדוד קמפיינים של מתנות ללא התעסקות לוגיסטית, ובעזרת חיבור לדפי נחיתה המניעים לפעולה ומדידים.
בעולם שהיה נטול דאטה - חברות עכשיו יכולות לעשות אופטימיזציה לקמפיינים בולטים לקהל היעד שלהם. קמפיינים דרך Outgage מייצרים מעורבות של יותר מפי 10 לעומת ערוצי שיווק אחרים. מנכ"לית ומייסדת מיקה קאייט.
Ovo Automotive
מציעה לשחקני מוביליטי, יבואני רכב וציי רכב פלטפורמת ענן לאינטראקציה עם הנהג בעידן הרכב המקושר. בעזרת OVO לקוחות אלו יכולים להריץ ולשדר כל אפליקציה שיבחרו ישירות מהענן למסך המגע שברכב, ללא תלות ביצרן או בדגם הרכב, ותוך שליטה מלאה על התכנים וניהול הקשר עם הנהג. הפתרון של אובו נמצא בפיילוט עם יצרני רכב וספקי Tier1 של פתרונות אינפו-טיינמנט וכן עם יבואני רכב מובילים. מנכ"ל ומייסד (סדרתי) – ד"ר גלעד זלוטקין.
תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל, Oracle for Startups, מסייעת לסטארטאפים להתפתח מהר יותר בעזרת טכנולוגיית ענן אורקל, קשרי תעשייה ותמיכות שונות בהיבט העסקי. התוכנית הגלובלית, הפועלת גם בישראל, מאפשרת בניית שותפויות בין סטארטאפים, חברת אורקל העולמית ולקוחותיה.
המשתתפים בתוכנית נהנים מקרדיטים חינם בענן, 70% הנחה לשנתיים, תמיכה טכנית צמודה (hands-on), ליווי ומנטורינג של מומחים וחשיפה לקהלים חדשים דרך ערוצי שיווק ואירועים.
הסטארטאפ UpNext נבחר ל-Most Creative, הסטארטאפ Cardiokol הוגדר כ-Most Innovative solution, והסטאראטפ Deeyook כ-Best Overall
שישה סטארטאפים ישראלים עלו לשלב הגמר בתחרות Oracle Starup Idol, המעניקה לחברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים את ההזדמנות להציג את הטכנולוגיות שפיתחו מול אנליסטים בכירים מחו"ל.
התחרות הבינלאומית התקיימה הפעם במתכונת ישראלית, ומיועדת לסטרטאפים בשלבי סיד עד Round A. ששת היזמים הציגו באירוע אונליין מול פאנל של עשרות אנליסטים מארה"ב ואירופה, בהם מהפירמות גרטנר, פורסטר, ואחרות.
האנליסטים דירגו את הסטרטאפים בשלוש קטגוריות:
UpNext שפיתח פלטפורמה להקמת סטארטאפים לבני נוער (דור ה-Z) הוכתר כיצירתי ביותר- Most creative.
Cardiokol, שמשתמשת בקול כדי להציל חיים נבחרה כפתרון החדשני ביותר Most Innovative Solution.
ו-Deeyook, המספק נתוני מיקום ברמת דיוק של 10 ס"מ, בתוך מבנים או בחוץ, הוגדר כפיץ' הטוב ביותר ((Best Overall pitch
שלושה סטארטאפים נוספים שהציגו הם: FutureEcom, Outgage ו-Ovo Automotive .
"כל הסטארטאפים שראינו מציעים פתרון יצירתי וחדשני לאתגר גלובלי", אמר ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל שהנחה את התחרות יחד עם רבקה קמפבל, מצוות קשרי האנליסטים של אורקל העולמית.
"כמי שהיה בעצמו חלק מסטארטאפ צעיר בעבר, אני שמח על האפשרות ש-Oracle for Startups העניקה להם באמצעות התחרות - חשיפת הטכנולוגיה מול אנליסטים ומשפיענים מחו"ל היא אחד האתגרים איתו מתמודדים סטארטאפים ישראלים בשלבים מוקדמים, כיוון שרוב חברות האנליסטים הבכירות נמצאות בארה"ב."
ששת הסטארטאפים והמייסדים:
Cardiokol
חברת בריאות דיגיטלית אשר מפתחת פתרונות ניטור מרחוק לאוכלוסיות נרחבות הנמצאות בסיכון, המבוססים על ניתוח קול (דיבור) לזיהוי הפרעות קצב לב נפוצות, ובכללן פרפור פרוזדורים (Atrial Fibrillation) שסיבוכיו כוללים כרבע מכלל אירועי השבץ ומחלות הלב.
Cardiokol מספקת יישומי תוכנה למכשירים ניידים ונייחים, עוזרות דיגיטליות ורמקולים חכמים המאפשרים סריקה מרחוק באופן פרקטי, חסכוני ומתמשך, לזיהוי עומסים מסוכנים, לא סדירים ולעיתים א-סימפטומטיים של הפרעות קצב לב.
מנכ"ל: ג'יימס עמיהוד
Deeyook
מציע מיקום מדויק כשירות באמצעות פתרון קושחה המבוסס על הפטנט, בעל למידה עצמית, ויכולת איתור מדויק של מיקום, ללא צורך בתשתיות חדשות, ובאופן מדויק במיוחד (~ 10 ס"מ). הפתרון פסיבי ודורש הספק נמוך, ומאפשר קביעת מיקום מוחלט בפנים ובחוץ בשונה מכל טכנולוגיית מיקום המוכרת כיום. המייסד - גדעון רותם.
Upnext
חברת UpNext פיתחה פלטפורמה שהופכת את תהליך הקמת הסטאטאפ לידידותי יותר עבר בני דור ה-Z. האפליקציה מאפשרת לבני נוער להציג רעיונות בפורמט וידאו קצר לעשות וולידציה של המוצר מול קהל היעד ולבנות קהילה של תומכים ומשתמשים פוטנציאלים סביב הרעיון עוד בשלבי הקונספט. בנוסף הפלטפורמה מאפשרת לצוות המייסדים לגייס הון ראשוני על מנת להשיק את המוצר מקרן קריפטו שהוקמה במיוחד עבור מטרה זו ומנצלת את חוכמת ההמונים של דור ה Z כדי לקבוע מי מהסטארטאפים יקבל מימון ראשוני שיסייע לו להשיק מוצר בזמן קצר. המנכ"ל והמייסד איתי מטלון.
FutureEcom
FutureEcom הוא פתרון אי-קומרס חזק, גמיש, ומשתלם. החברה מובילה שינוי מגמה נוכח הריכוזיות בעולם המכירות אונליין. פלטפורמת ה-B2B וB2C- שפיתחה מספקת טכנולוגיה ברמת אנטרפרייז לעסקים קטנים ובינוניים, ומאפשרת להם שליטה על הדאטה של עצמם, כדי לבנות את המותג שלהם ולגדול. הפתרון של FutureEcom משלב יציבות וסקלביליות של פתרונות SaaS, עם היתרונות של פתרונות באתר הלקוח (on premise), בהם שליטה על המידע. המייסדים הם האחים (התאומים) אליעזר ואבי רוזנבלט.
Outgage
פלטפורמת מתנות שעוזרת לחברות להתעלות על ה"רעש השיווקי" ולהגיע ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים בצורה ייחודית ומעניינת. הפלטפורמה מאפשרת לחברות ליצור, לשלוח, ולמדוד קמפיינים של מתנות ללא התעסקות לוגיסטית, ובעזרת חיבור לדפי נחיתה המניעים לפעולה ומדידים.
בעולם שהיה נטול דאטה - חברות עכשיו יכולות לעשות אופטימיזציה לקמפיינים בולטים לקהל היעד שלהם. קמפיינים דרך Outgage מייצרים מעורבות של יותר מפי 10 לעומת ערוצי שיווק אחרים. מנכ"לית ומייסדת מיקה קאייט.
Ovo Automotive
מציעה לשחקני מוביליטי, יבואני רכב וציי רכב פלטפורמת ענן לאינטראקציה עם הנהג בעידן הרכב המקושר. בעזרת OVO לקוחות אלו יכולים להריץ ולשדר כל אפליקציה שיבחרו ישירות מהענן למסך המגע שברכב, ללא תלות ביצרן או בדגם הרכב, ותוך שליטה מלאה על התכנים וניהול הקשר עם הנהג. הפתרון של אובו נמצא בפיילוט עם יצרני רכב וספקי Tier1 של פתרונות אינפו-טיינמנט וכן עם יבואני רכב מובילים. מנכ"ל ומייסד (סדרתי) – ד"ר גלעד זלוטקין.
תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל, Oracle for Startups, מסייעת לסטארטאפים להתפתח מהר יותר בעזרת טכנולוגיית ענן אורקל, קשרי תעשייה ותמיכות שונות בהיבט העסקי. התוכנית הגלובלית, הפועלת גם בישראל, מאפשרת בניית שותפויות בין סטארטאפים, חברת אורקל העולמית ולקוחותיה.
המשתתפים בתוכנית נהנים מקרדיטים חינם בענן, 70% הנחה לשנתיים, תמיכה טכנית צמודה (hands-on), ליווי ומנטורינג של מומחים וחשיפה לקהלים חדשים דרך ערוצי שיווק ואירועים.