אלוף (מיל) תמיר הימן, לשעבר ראש אמ"ן, נבחר לראש המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS 

אלוף (מיל׳) תמיר הימן: "אני רואה ערך רב במחקר מוכוון השפעה על מדיניות ומוצא שניתן ליישם את תפיסת המחקר הרב תחומי מוכוון משימה שמימשנו באמ״ן גם במכון.״

מאת דובר צה"ל, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=97522427

אלוף (מיל) תמיר הימן, לשעבר ראש אמ"ן, נבחר למנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS, ויחליף את תא"ל (מיל) אודי דקל. 

תמיר הימן שירת בצה"ל 34 שנים, מילא שורת תפקידי פיקוד בזרוע היחבשה, בעל ניסיון בלחימה ברצועת הביטחון ובזירה הפלשתינית. בין תפקידיו: מפקד אוגדת מילואים, מפקד אוגדת רמת הגולן, מפקד המכללה לביטחון לאומי, מפקד הגיס התצפוני וראש אמ"ן.
״הוועד המנהל וראש המכון, פרופ' מנואל טרכטנברג, הפקידו בידיו של האלוף הימן לפתח ולהרחיב את אסטרטגיית המחקר של המכון, תוך שילוב ניסיונו הצבאי, המחקרי והמודיעיני העשיר עם התפיסה הרחבה של ביטחון לאומי שמוביל ראש המכון פרופ' טרכטנברג. ״, נכתב בהודעת המכון בהקשר המינוי. 

״שילוב זה יאפשר לקדם פעילות מחקרית מערכתית ורב-תחומית, אשר תעצים את יכולתו של המכון להשפיע על עיצוב המדיניות הישראלית אל מול האתגרים הביטחוניים הגדולים שעומדים לפנינו. ״,

סר פרנק לואי, יו"ר הוועד המנהל של המכון ציין לרגל המינוי: "אני שמח לברך על הצטרפותה של דמות בכירה נוספת למכון. אני סמוך ובטוח כי בזכות ניסיונו הצבאי והמודיעיני העשיר של האלוף תמיר הימן, הוא יהווה חיזוק משמעותי עבור המכון בהובלתו המקצועית ובמצוינת בתחום המחקר. בהזדמנות זו, אני רוצה להביע בשם הוועד המנהל הכרת תודה עמוקה לתא"ל (מיל') אודי דקל על עשייה רוויית הישגים והצלחות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית