גאדפין גייסה 7 מיליון דולרים בסיבוב A

הגיוס, שהובל ע"י קרן הון הסיכון SIBF, ירחיב עוד יותר את פעילותה הבינלאומית של החברה בתחום הובלת ציוד קריטי באמצעות המערכות הבלתי מאוישות שלה

תמונה: חברת גאדפין

חברת גאדפין (Gadfin), מפתחת ישראלית של פתרונות המראה ונחיתה אנכיים חשמליים (eVTOL) לשירותי B2B של אספקה ​​וסריקה אווירית בלתי מאוישת דחופה ארוכת-טווח בכל מזג אוויר, במיוחד למגזר האספקה ​​הרפואית, הודיעה השבוע (שני) על סיום סבב גיוס A, בהובלת קרן SIBF יחד עם GEHR Cooperation ומשקיעים אסטרטגיים אחרים, בשווי של 7 מיליון דולר.

הכספים שגויסו יאפשרו לחברה לקבל אישורי הסמכה של הרשות לתעופה אזרחית לפלטפורמות האוויריות Spirit-One שלה באזורים שבהם היא פועלת, ולהרחיב עוד יותר את פעילותה הבינלאומית בתחום הובלת ציוד קריטי באמצעות המערכות הבלתי מאוישות שלה.

לדברי החברה, שירות הרחפנים של Gadfin המבוסס על טכנולוגיית eVTOL, מעביר מטענים קלים עד בינוניים בטווחים ארוכים, ועונה על צורך הולך וגובר לאספקה ​​דחופה ומהירה של מוצרי B2B, עם דגש על מגזר האספקה ​​הרפואית.

"אנו שמחים להודיע ​​שסיימנו את סבב הגיוס של סדרה A", אומר איל רגב, מנכ"ל ומייסד גאדפין. "הבטחנו 7 מיליון דולר בסבב זה, מה שיאפשר לנו לבגר את הפלטפורמות האוויריות שלנו ולתמוך במספר ההולך וגדל של חוזים שתכננו לשנים הקרובות. השקעה זו מראה את האמון של המשקיעים בטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו למשלוחים לוגיסטיים וסיוע מציל חיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית