זום שילמה למעלה מ-2.4 מיליון דולר לחוקרי סייבר בפלטפורמת HackerOne

בשנת 2021 לבדה, זום העניקה למעלה מ-1.8 מיליון דולר למגישים של 401 דוחות

bigstock

זום גייסה למעלה מ-800 חוקרי אבטחה בפלטפורמת HackerOne. העבודה הקולקטיבית שלהם הובילה להגשת דיווחי באגים רבים, ולפרסים של למעלה מ-2.4 מיליון דולר, סחורה ממותגת ומתנות מאז השקת התוכנית. בשנת 2021 לבדה, זום העניקה למעלה מ-1.8 מיליון דולר למגישים של 401 דוחות. 

כשהחלה הקורונה להשתולל בתחילת 2020, מספר המשתתפים בפגישות זום עברו את רף 300 מיליון משתתפים ביום, תוך חודשים בודדים. הגנה מאיומי סייבר מתפתחים ופוטנציאליים הפכה לעדיפות והצריכה חיזוק מתמיד של אבטחת ושלמות הפלטפורמה כדי לשמור על אבטחת משתמשי זום.

בחברה מציינים כי תקשורת וירטואלית בטוחה ומאובטחת היא בראש סדר העדיפויות של זום. הסודיות והשלמות של הודעות ופגישות, כמו גם הזמינות והאמינות של התשתית הגלובלית של זום, הם המוקדים העיקריים של מאות ממהנדסי האבטחה הפנימית של החברה.

במקביל, החלה החברה בהפעלת תוכנית ציבורית לגילוי פגיעות (VDP), שאפשרה לכל אחד, לא רק לחוקרי אבטחה מבוססים, להגיש דוחות פגיעות לזום. מהלך זה ייעל את קליטת הדוחות ואפשר לצוותים הנכונים בזום להיות מעורבים במהירות, מה שמוביל בסופו של דבר לתיקון באגים מהיר יותר ולמוצר מאובטח יותר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית