IWI חושפת רובה צלפים חדש

לדברי IWI, רובה האייס החצי-אוטומטי בקליבר 7.62X51 מ"מ עם העיצוב המתקדם, מאפשר ירי מהיר ומדויק למספר רב של מטרות, אף לטווחים ארוכים
 

צילום: IWI

IWI (מפעלי נשק ישראלים), חברה בקבוצת SK ויצרנית עולמית של נשק קל עבור ממשלות, צבאות ורשויות אכיפת חוק ברחבי העולם - הכריזה השבוע (שלישי) על השקת רובה הצלפים החדש Ace Sniper S.A.

לדברי IWI, בהתבסס על הפלטפורמה הידועה של גליל אייס, הרובה החצי-אוטומטי עם העיצוב הארגונומי המתקדם מספק למשתמש את הדיוק הרב ביותר והמגע המהיר ביותר, גם בתנאי סביבה ומזג אוויר קשים. הרובה החדשני מעצים את מיומנות הצלפים בירי מדויק למרחקים ארוכים, בעוד יכולתו החצי-אוטומטית מאפשרת רכישה מרובה מטרות וירי מהיר לעבר מספר מטרות.

החברה אומרת שכדי להבטיח את הצלחת המשימה, ניתן להתאים לרובה מספר תכונות עיצוב מתקדמות כדי לענות על הצרכים של מצבים מתפתחים ושל משתמשים שונים. קת מתקפלת עם משענת לחיים מתכווננת מספקת התאמה מעולה עבור היורה.

הקנה הצף המחושל המצופה בכרום באורך 23 אינצ'ים משפר את הדיוק ומאריך את אורך חיי הקנה. ההדק הדו-שלבי מאפשר למשתמש להתאים את משיכת ההדק על פי העדפתו האישית ולשלוח את הכדור הכבד בקליבר 7.62 בסטנדרט נאט"ו במדויק אל המטרה, תוך שחרור מהיר יותר של הקליע הבא. בלם הלוע מפחית את הרתיעה ומאפשר ליורה יכול לחזור למטרה מהר יותר.

רובה הצלפים החדש כולל מסילת Picatinny עליונה באורך מלא (460 מ"מ), יחד עם מערכת M-Lock וכן דורגל מתקפל מתכוונן שניתן להתאימו בקלות למצב הנדרש, מה שמעניק ליורה גמישות רבה יותר להסתגל לכל מצב ירי.

לרובה מחסנית MIL-STD העלאת קיבולת של 20 כדורים. הרובה ניתן להתאמה לכל כוונות הזום הקיימות כיום לירי מטווח בינוני עד ארוך. מנגנון נעילה מונע כל פגיעה או פגיעה ביורה במקרה של פיצוץ כדור, וזנב נושא בריח מונע מהפטיש לגעת בפין הירי לפני השלמת הנעילה.

"בראש ובראשונה, פיתוח רובה הצלפים החדש עונה על הצורך של המשתמש בתפעול מהיר ומדויק, גם בסביבות מאתגרות ומשתנות, כמו אזורי CQB (לחימה מטווחים קצרים) ותוך כדי תנועה בכלי רכב ", אומר רונן חמודות, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת SK.

"בנוסף לתכונות המתקדמות כמו הקת המתכווננת, הקנה הצף ומנגנון ההדק הדו-שלבי, רובה הצלפים כולל גם מנגנון בטיחות להגנה על המשתמש. אנו גאים לומר כי הרובה החדש כבר נמצא בשימוש על ידי לקוחות ברחבי העולם, וכבר סיים בהצלחה משימות בשטח".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית