Ramon.Space הודיעה על פתרון אחסון נתונים חדש ללווינים

אבי שבתאי, מנכ"ל Ramon.Space: "אנחנו פותרים את האתגרים הגדולים ביותר של תעשיית החלל: מביאים לחלל יכולות מחשוב הדומות לאלו הקיימות על כדור הארץ״

Ramon.Space

Ramon.Space הודיעה על מוצר חדש, מוצר אחסון חדשני המכונה: NuStream המסוגל לעמוד בתנאים הקיצונים ביותר השוררים מחוץ לכדור הארץ.

מוצר האחסון המתקדם, הינו חלק מפלטפורמת המיחשוב החדשנית אותה מפתחת החברה אשר מציגה תשתית מיחשוב כוללת עבור משימות חלל. בזכות יכולות עיבוד מתקדמות ויעילות למדי, אחסון בנפחים גבוהים וארכיטקטורה מודולרית, פלטפורמת המחשוב של חברת Ramon.Space מהווה את התשתית לפיתוח אפליקציות מתקדמות ומשימות חלל עתידיות.

"הצורך בנפחי אחסון גדולים רק הולך וגובר על כדור הארץ ואנחנו רואים צורך זהה אשר מתפתח בקצב מהיר גם בחלל". אומר דב מורן, יו"ר הדירקטוריון של Ramon.Space  ושותף מנהל בGrove-Ventures. "כיזם ותיק בשוק האחסון התרשמתי מאוד מהטכנולוגיה והיכולות שמציגה החברה כדי לתת מענה לשוק החלל אשר גדל בצורה משמעותית.

״הטכנולוגיה של החברה מביאה לשוק החלל יכולות ייחודיות אשר מאפשרות פיתרון אחסון בנפחים תחרותיים מאוד אשר מותאמים להתמודד עם תנאי הקרינה בחלל  וזאת על מנת לתת את המענה לצורך של אחסון מידע רב ולאפשר פיתוח אפליקציות  מתקדמות עבור משימות החלל השונות."

NuStream מאפשר הזרמת מידע ממספר סנסורים במקביל בזכות טכנולגיית ה-Stream שיושמה בו. כאמור, הוא תוכנן לתמוך במשימות חלל לאורך שנים שכן, הוא מבוסס על טכנולגיית Radiation Hardening  שפיתחה חברת Ramon.Space כדי לתת פיתרון שהינו חסין ואמין אשר מותאם מרמת התכנון ועד לרמת הייצור וההפעלה שלו להתמודד עם כל תנאי הסביבה הקשים של החלל.

כמו כן, יושם מנגנון ה-Virtual Radiation Shield™ שפותח בחברה אשר מופעל ומנוהל ע"י מעבד 64RC שגם הוא פיתוח עצמאי של חברת Ramon.Space. כל היתרונות הללו מומשו ללא התפשרות על רמת ביצועי אחסון גבוהים, ושמירה על גודל, משקל והספק אטרקטיביים מאוד אשר הופכים את NuStream  לפיתרון האולטימטיבי לאחסון מידע בחלל.

"מספר הלווינים אשר מייצרים מידע בחלל ממשיך לגדול לאור הצמיחה האקספוננציאלית בביקוש עבור מידע רב מהחלל " אומר דאלאס קאסאבוסקי, אנליסט בכיר בחברת NSR (Northern Sky Research). "על מנת לתת מענה לדרישה ולאפשר ליכולות העיבוד להמשיך ולגדול, קיים צורך בלתי נמנע בפתרון אחסון מוקשח המותאים לחלל"

Ramon.Space מייצרת שינוי מהפכני בהקשר של עיבוד מידע בחלל, זאת ע"י טכנולוגיה מוכחת אשר תהפוך לווינים לחכמים, אוטנומיים ומבוססי תוכנה. בעזרת יכולות מחשוב ואחסון מבוססי SSD החברה מביאה את יכולות ה-data centers ו- data networking לחלל אשר תאפשר שירותי מחשוב ללוויינים במסלול.

אבי שבתאי, מנכ"ל Ramon.Space: "אנחנו פותרים את האתגרים הגדולים ביותר של תעשיית החלל: מביאים לחלל יכולות מחשוב הדומות לאלו הקיימות על כדור הארץ. פתרון האחסון מהווה אלמנט חשוב בפלטפורמת מחשוב החלל שלנו. אנו מציבים סטנדרט חדש של צרכי אחסון בעלי גודל, משקל והספק אטרקטיביים מאוד.״


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית