בית החולים לניאדו מתכונן למתקפת כופר - מטמיע מערך גיבוי חדש

המערכת מספקת פתרון Active Active עם חיבור עתידי לענן הממשלתי נימבוס. היקף הפרוייקט מוערך במאות אלפי שקלים

נתן דיסלדורף. תמונה: באדיבות בית החולים לניאדו

חברת הראל טכנולוגיות השלימה פרוייקט לשדרוג מערך הגיבוי והתאוששות מאסון (DR) בבית החולים לניאדו באמצעות פתרונות הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון של קומוולט. מערך הגיבוי של קומוולט ישמש להגנה על הנתונים השמורים בתשתית ה- IT של בית החולים. 

המערכת מספקת תכונות מתקדמות כמו: יכולת איתור מתקפות ואיתור אנומליות, תמיכה בתשתיות אחסון Active Active, אשר הוכנסו לאחרונה לשימוש בבית החולים, חלונות גיבוי קצרים בהרבה, יכולות שחזור מתקדמות עם אפשרות שחזור ברמת הפריט הבודד, אינדקסים לשחזור המידע והתממשקות לגיבוי נתונים בענן, אשר צפוי לשמש את בית החולים לגיבוי נתונים שישולבו בעתיד בענן הממשלתי – נימבוס.

כמו כן, המערכת מסוגלת לבצע גיבוי ושחזור בהיקפים גדולים של מידע המגיע ממערכות שונות ביציבות גבוהה ומהירות רבה, כל זאת מבלי להפריע לפעילותן של שאר המערכות. היקף הפרוייקט מוערך במאות אלפי שקלים. 

לדברי נתן דיסלדורף, מנהל מערכות מידע ראשי של בי"ח לניאדו, "עקב הגידול בסיכונים הפוטנציאליים על בתי חולים בישראל ובעולם ועקב היותן של מערכות המידע בבית החולים קריטיות לתפקוד בית החולים, קיבלנו החלטה להחליף את מערכות הגיבוי הקודמות שהיו בבית החולים.

״נדרשנו למערכת שתתמוך בתשתיות Active Active אליהן עברנו לאחרונה והפתרון הקודם לא תמך בהן ולבסוף בחרנו מערכת שתוכל לגבות את הנתונים שנשמור בעתיד בענן נימבוס".

אבינועם צ'פלאוי, מנהל מחלקת הפריסייל בחברת הראל טכנולוגיות מידע: "בית החולים לניאדו הבין שמערכות הגיבוי הקיימות מיושנות ולא תומכות בתשתיות הקיימות וקיבל החלטה לשדרג את המערכת למערכת אחודה, נוחה לתפעול ועתירת פונקציות בתחום הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון.״

מיכל אהרוני,  מנהלת מכירות מגזר ציבורי בקומוולט ישראל: ״תקלות או מתקפות על גופי בריאות אינם שאלה של האם זה יקרה, אלא מתי זה יקרה וחשוב שכל גוף בריאות יהיה ערוך ומוכן לכל תרחיש ויוכל לחזור לשגרה במהירות הרבה ביותר.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית