סלברייט תספק פתרונות למחלקה לבטחון הציבור בארה"ב

פתרונות ה- Digital Intelligence המובילים של סלברייט יחזקו את יכולת מחלקת המדינה לסייע לגופי אכיפת החוק ולכוחות המאבק בסמים

אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית (CBO) של סלברייט. צילום: סיון פרג'

חברת סלברייט ספקית פתרונות Digital Intelligence (DI) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה כי תספק למחלקת המדינה לבטחון הציבור באחת המדינות בארצות הברית חבילת פתרונות מפלטפורמת החקירות הדיגיטליות - Digital Intelligence של החברה, לרבות פתרונות לאיסוף ובחינת ראיות דיגיטליות, ושירותים מתקדמים.

ההסכם הרב-שנתי הינו בשווי של למעלה מ-800,000 דולר, והוא יאפשר למחלקה לספק תמיכה בחקירות מורכבות מרובות מידע, לכוחות המשימה בתחום המאבק בסמים, באמצעות איסוף וניתוח נתונים מטלפונים סלולריים, מחשבים ומכשירים אלקטרוניים אחרים כמו גם מיישומי ענן.

עם הוספת הפתרונות המתקדמים הללו, המשמשים לתמיכה בתהליך האיסוף והבחינה של ראיות דיגיטליות, סוכנות אכיפת החוק תהפוך ליעילה יותר, בהפצת המידע הנכון לאנשים הנכונים לאורך תהליך החקירה, תגיע למידע ראייתי במהירות ובכך תאיץ חקירות של פשיעה הקשורה לסמים קשים. הכלים שיסופקו ע"י סלברייט יקצרו את תהליך החקירה בלמעלה מ 50% מהזמן. 

אלון קלומק, מנהל הפעילות העסקית (CBO) של סלברייט אמר: "שותפות עם גופי אכיפת החוק לצורך הצלת חיי אדם והגנה על אזרחים היא המשימה העיקרית של סלברייט.״
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית