תערוכת IWA 2022 – פאב מציגה סדרת מוצרים חדשים

בין המוצרים החדשים – מחסניות לאקדחי גלוק, מתפסים לרובי שוטגאן וקת מתקפלת לרובה קרבין
 

תמונות: Fab Defense

חברת פאב דיפנס (Fab Defense) הישראלית, מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח, ייצור ושיווק אביזרים לכלי נשק קלים, חושפת בתערוכת IWA 2022  הנערכת בימים אלו בנירנברג, גרמניה, מספר מוצרים חדשים מתוצרתה.

מחסניות Ultimag G19 ו-Ultimag G17 הינן מחסניות עבור אקדחי גלוק G19 וגלוק G17 בהתאמה. לדברי החברה מדובר במחסניות שנבחנו ואושרו ויש להן חיווי עגול של ספירה זוגית. מחסניות אלו תוכננו במיוחד ליורה המקצועי, המעוניין במספר כדורים רב יותר מהרגיל במחסנית, אך עם פחות משקל.

המחסניות של פאב העשויות במלואן מפולימר מספקות למשתמש מקום לכדור אחד נוסף על פני המחסניות של היצרניות המקוריות, עם שתי (2) צלחות רצפה כלולות, לבחירה לשימוש מוסתר או לנשיאה טקטית.

מתפסי ה-Van500 ו-Van 870 הינם התוספת החדשה למשפחת מתפסי Vanguard של פאב המיועדים לרובי שוטגאן Mossberg 500 ו-Remington 870, בהתאמה. משפחת מתפסי ה-Vanguard העשויים לחלוטין מפולימר כוללת מערכת מסילות M-LOK. שני מתפסים אלו מתחברים בקלות ובנוחות לרובים תוך כדי מתן עליונות ורסטילית למשתמשים בהם.

לקת RAPS של פאב יש כיום גם גרסה מתקפלת לרובי קרבין, ה-RAPS-C. הקת המודולרית מאפשרת הן לחימה בטווחים ארוכים, אך גם יכולת תמרון בלחימה בטווחים קצרים. ה-RAPS-C מתהדר ב-L.O.P מתכוונן, מסילת Picatinny סמויה בתחתית הקת לשימוש עם מונופוד ובריח לקיבוע הקת.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית