מיקרוסופט מרחיבה את האבטחה הרב-עננית שלה גם לענן של גוגל

הובלת הפיתוח נעשתה על ידי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, והיא מתווספת לאבטחה הרב-עננית שהיא מציעה בענן Azure של מיקרוסופט ובענן AWS של אמזון

bigstock

מיקרוסופט מרחיבה את מוצר האבטחה הרב-עננית שלה Microsoft Defender for Cloud, אשר יתמוך מעתה גם בפעילות בענן של גוגל - GCP - השלישי בגודלו בעולם. הובלת הפיתוח נעשתה על ידי מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, והיא מתווספת לאבטחה הרב-עננית שהיא מציעה בענן אז'ור של מיקרוסופט ובענן AWS של אמזון.

כיום, 92% מהארגונים בוחרים באסטרטגיית Multi-Cloud משום שהיא מספקת להם גמישות מקסימלית הן מבחינת יכולות והן מבחינת מחיר. לכן, הרחבת האבטחה של מיקרוסופט על פני מרחב של שלושה עננים שונים.

ארגונים יכולים להבין ולנהל בקלות את תצורת האבטחה שלהם הפרושה על פני עננים שונים, ולהגן על עומסי העבודה שלהם ממרכז אחד – בין אם עובדים ב-Azure, AWS, GCP או ברשתות החברה. 

במחקר שנערך לאחרונה על ידי מיקרוסופט בקרב יותר מ-500 סמנ"כלי אבטחת מידע (CISO), נמצא שבראש רשימת דאגותיהם נמצאת אבטחת הענן, וזה התחום שבו הם מעדיפים להשקיע, לצד Cloud Security Posture Management ניהול תצורת גבולות אבטחה, ו-Cloud Workload Protection הגנה על עומס העבודה בענן.

לבד מן השירות המניעתי שנותן ה-Defender, ניתן לקבל גם יכולת איתור איומים בזמן אמת. יכולות האיתור של Microsoft Defender for End Point שהיו רק באז'ור, הורחבו מעתה גם לשירות האבטחה של GCP. זהו שירות עם התקנה אוטומטית של סוכנים על שרתים או קונטיינרים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית