התעשיה האווירית מחדשת את ייצור הכנפיים של מטוסי קרב F-16 עבור לוקהיד מרטין
התעשיה האווירית פתחה מחדש את פס ההרכבות שנוסד בשנות ה-80 כמענה לביקוש הגובר בעולם למטוסי F-16 בלוק 70/72
דן ארקין
| 24/02/2022
חברת לוקהיד מרטין חידשה את פעילות הייצור של מטוסי קרב F-16 , ובימים אלו מסרה התעשיה האווירית את הכנף הראשונה של מטוס זה לחברת הייצור בארה"ב.
התעשיה האווירית פתחה מחדש את פס ההרכבות שנוסד בשנות ה-80 כמענה לביקוש הגובר בעולם למטוסי F-16 בלוק 70/72. הכנף נשלחה למתקני לוקהיד מרטין בגרינוויל, דרום קרוליינה.
מנכ"ל התעשיה האווירית בועז לוי אמר כי פס הייצור המחודש והמתקדם בטכנולוגיות של כנף המטוסים והסנפירים האנכיים משקף יותר מ-40 שנות שת"פ בין התעשיה האווירית לבין לוקהיד מרטין.
מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל יהושע (שיקי) שני מסר כי חמש מדינות בחרו באחרונה במטוסי קרב 16-F כיוון שמטוס קרב זה הוא בחירה אסטרטגית רבת ערך ללקוחות ברחבי העולם הרוצים מטוס קרב מתקדם דור 4.
התעשיה האווירית פתחה מחדש את פס ההרכבות שנוסד בשנות ה-80 כמענה לביקוש הגובר בעולם למטוסי F-16 בלוק 70/72
חברת לוקהיד מרטין חידשה את פעילות הייצור של מטוסי קרב F-16 , ובימים אלו מסרה התעשיה האווירית את הכנף הראשונה של מטוס זה לחברת הייצור בארה"ב.
התעשיה האווירית פתחה מחדש את פס ההרכבות שנוסד בשנות ה-80 כמענה לביקוש הגובר בעולם למטוסי F-16 בלוק 70/72. הכנף נשלחה למתקני לוקהיד מרטין בגרינוויל, דרום קרוליינה.
מנכ"ל התעשיה האווירית בועז לוי אמר כי פס הייצור המחודש והמתקדם בטכנולוגיות של כנף המטוסים והסנפירים האנכיים משקף יותר מ-40 שנות שת"פ בין התעשיה האווירית לבין לוקהיד מרטין.
מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל יהושע (שיקי) שני מסר כי חמש מדינות בחרו באחרונה במטוסי קרב 16-F כיוון שמטוס קרב זה הוא בחירה אסטרטגית רבת ערך ללקוחות ברחבי העולם הרוצים מטוס קרב מתקדם דור 4.