זיהוי פנים מגיע ללוגיסטיקה הימית בנמל אשדוד

קבוצת 207, מפעילת לוגיסטיקה ימית הפועלת מנמל אשדוד, הטמיעה לאחרונה את טכנולוגיית זיהוי הפנים של אוסטו למעקב וידאו אחר כל פעילויות הטיפול במטענים עבור לקוחותיה

https://youtu.be/yefbSZx4frg

בעוד שיבושים בשרשרת האספקה ממשיכים להמיט הרס על כלכלות גלובליות, ספקית הטכנולוגיה הביומטרית אוסטו מסייעת להקל מהירות הטיפול במטענים בנמל אשדוד בסביבה של אתגרי אבטחה מוגברים, סיכונים תפעוליים ותקנות בטיחות מחמירות באמצעות בקרת גישה מבוזזת זיהוי פנים של החברה הישראלית.

קבוצת 207, מפעילת לוגיסטיקה ימית הפועלת מנמל אשדוד, הטמיעה לאחרונה את טכנולוגיית זיהוי הפנים של אוסטו למעקב וידאו אחר כל פעילויות הטיפול במטענים עבור לקוחותיה. המתקן החדיש של החברה, בשטח של 70,000 מ"ר, ראה תוצאות כמעט מיידיות עם הטמעת OnAccess לאימות זהותם של נהגי משאיות שמובילים קונטיינרים מהמרכז הלוגיסטי.

"אנו נרגשים שקבוצת 207 בחרה לשתף פעולה עם אוסטו בהטמעת פתרון לזיהוי מיידי של מורשי גישה מבוסס זיהוי פנים" הוסיף עופר שמידט, מנהל המכירות של אוסטו למרכז אירופה וישראל. "במקרה הספציפי הזה יכולנו למדוד במדויק את שעות העבודה שנחסכו, הן מצד הנהגים והן מבחינת כוח האדם של קבוצה 207, ולהציג באופן ברור החזר מהיר על ההשקעה."

הפתרון של Oosto מזהה באופן מיידי אנשים מורשי גישה, מה שהוביל לחסכון בכמות ניכרת של כוח אדם, צמצום שעות העבודה והחזר מהיר על ההשקעה (ROI). בעקבות כך זמן ההמתנה של נהג משאית התקצר ב 15-20 דקות בממוצע.

"לפני שהטמענו את פתרון זיהוי הפנים של אוסטו הייתה לנו בעיה בזיהוי הנהגים. כל נהג משאית נדרש לספק את הניירת שלו לפקידת הקבלה ולהמתין לאישור שהניירת תקינה", אמר עופר מרגוליס, סמנכ"ל התפעול של קבוצה 207. "עכשיו אנחנו לא צריכים את הניירת ואנחנו לא צריכים פקידת קבלה.

״נהג המשאית פשוט ניגש למערכת של אוסטו, המערכת מזהה את הנהג והוא מאושר במקום וממשיך כדי לקחת את המטען שהוא בא לקחת. היום, אם תשאלו נהג כלשהו בנמל הזה איפה המקום הכי נוח ומהיר לקבל שירותי לוגיסטיקה במסופים - הוא יגיד לכם קבוצת 207". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית