ביקור גנץ: תעשייה אווירית מכרה לבחרין מכ״מי חוף - 200 ק״מ מאיראן 

פרסום של חברת BATS, חברת בת של תעשייה אווירית בבלגיה, חושף עסקה למכירת מכ״מים עם בחריין. פרסום נוסף מוסיף מערכות נגד כטב״מ

בועז לוי, מנכ״ל תעשייה אווירית. צילום: תעשייה אווירית 

פרסום של חברת bats.be, חברת בת של תעשייה אווירית בבלגיה, חושף עסקה למכירת מכ״מים ומערכות נגד כטב״מ עם בחריין. מדובר במכ״מי חוף תחת המותג BATS’ GR12, שם חלופי שניתן למכ״מ תוצרת אלתא.  

״כוחות ההגנה של בחריין (BDF) בוחרים ב-BATS לאספקת מערכת מעקב חופית משולבת, להגנה על חופי בסיס צבאי במדינה״, נכתב בפרסום. ״הפתרון כולל התקנות מרובות של מכ"מים ואלקטרו-אופטיקה מתקדמים, המשולבים במרכז פיקוד ובקרה.

״טכנולוגיית הרדאר הבוהה GR12 של BATS תהיה הליבה של הפתרון. המערכת תספק טווח בינוני ורחוק וכן זיהוי ומעקב ליד החוף והחוף, ותחבר אותם לתמונת מצב טקטית כוללת שתוצג למפעילים.

״החוזה נחתם במחצית השנייה של 2021, והמסירה צפויה ב-2022. BATS גאה לתמוך ב-BDF בשיפור היכולות שלהם, ולהשיג ולשמור עליונות תפעולית. זהו החוזה הראשון של BATS בבחריין, והחברה מצפה לשותפות חזקה וארוכת טווח עם BDF.״

חיפוש קצר יעלה שאותה חברה, כבר עשתה עסקה באמירויות, גם היא במפרץ, למערכת נגד רחפנים. גם הפעם, למוצר של תעשייה אווירית. עסקה נוספת של אותה חברה בוצעה במאלי, עבור כוחות האו״ם. 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית