מטבעות מוצפנים נגנבו מאיש עסקים הודי - ועברו לארנק בבעלות אנשי חמאס בעזה

סגן מפכ"ל המשטרה בהודו אמר, "במהלך החקירה, עקבות המטבעות הקריפטוגרפיים הובילו לעובדות מפתיעות, לפיהן המטבעות הקריפטוגרפיים הגיעו בסופו של דבר לארנקים של גדודי אל-קסאם״

bigstock

משטרת דלהי מסרה ביום שני האחרון כי מטבעות הקריפטו של איש עסקים מדלהי נגנבו לכאורה והועברו לארנקים של גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של הארגון הפלסטיני חמאס. העניין התגלה בשנת 2019 כאשר איש העסקים דיווח בתחנת המשטרה כי כמה אלמונים העבירו במרמה מטבעות קריפטוגרפיים מארנקו. ערכם הנוכחי של המטבעות כחצי מליון דולר. 

בהוראת בית משפט, החקירה בתיק הועברה מאוחר יותר ליחידת פשעי הסייבר בתא המיוחד של משטרת דלהי. סגן מפכ"ל המשטרה אמר, "במהלך החקירה, עקבות המטבעות הקריפטוגרפיים הובילו לעובדות מפתיעות, לפיהן המטבעות הקריפטוגרפיים הגיעו בסופו של דבר לארנקים של גדודי אל-קסאם, שהיא הזרוע הצבאית של הפלסטינים. הארנק שנתפס שייך למוחמד נאסר איברהים עבדולה".

ארנק אחד שאליו הועבר חלק עיקרי מהמטבעות מופעל מגיזה שבמצרים והוא שייך לאחמד מרזוק, בעוד ארנק אחר שייך לאחמד Q H Safi, תושב רמאללה. מהמשטרה נמסר כי הם שחזרו את כל הפרטים של החשבונות הללו ובעוד שחלקם שימשו למימון פעולות טרור, אחרים שימשו לגישה לפורנוגרפיית ילדים.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית