משרד ההגנה הבלגי נפל קורבן למתקפת סייבר

דוברת המרכז לאבטחת סייבר בבלגיה, קטריאן אגרס, אמרה ל-ZDNet כי גם הם שלחו אזהרה לחברות בלגיות בנוגע לבעיית התוכנה Apache Log4j

https://www.mil.be/nl/werken-bij-defensie/vacatures/reservist/reservist-onderofficier-technieker-ster-elektromechanica-bachelor/#panel-job-offer

בהצהרה, משרד ההגנה הבלגי אמר כי גילה מתקפה ברשת המחשבים שלו עם גישה לאינטרנט ביום חמישי האחרון. טרם ברור אם מדובר במתקפת כופר.

"ניתנה עדיפות לתפעול הרשת. הניטור יימשך. לאורך סוף השבוע צוותים שלנו התגייסו כדי להכיל את הבעיה, להמשיך בפעילות ולהתריע בפני שותפינו", נמסר בהצהרה. "מתקפה זו באה בעקבות ניצול הפגיעות של Log4j. משרד הביטחון לא ימסור מידע נוסף בשלב זה".

דוברת המרכז לאבטחת סייבר בבלגיה, קטריאן אגרס, אמרה ל-ZDNet כי גם הם שלחו אזהרה לחברות בלגיות בנוגע לבעיית התוכנה Apache Log4j, וכתבה כי כל ארגון שטרם נקט פעולה צריך "לצפות לבעיות גדולות בימים ובשבועות הקרובים".

"מכיוון שהתוכנה הזו כה נפוצה, קשה להעריך כיצד הפגיעות שהתגלתה תנוצל ובאיזה קנה מידה", אמר המרכז לאבטחת סייבר בבלגיה, והוסיף כי כל ארגונים שנפגעו צריכים לפנות אליהם. "מובן מאליו שזהו מצב מסוכן".


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית