Reposify הישראלית מגייסת 8.5 מיליון דולר בסבב סיד

הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את צוות המו"פ שלה, לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיה ולהעמיק את פעילותה בשוק האמריקאי

תמונה: Reposify

Reposify המספקת פלטפורמה לניהול והגנה של משטחי תקיפה חיצוניים (External Attack Surface Management), הודיעה על גיוס של 8.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הראשוני הובילו שתי קרנות אמריקאיות Joule Ventures ו- First Rays Venture Partners לצד אנג'לים פרטיים המתמחים בתחום הסייבר.

הפלטפורמה של Reposify מאפשרת לצוותי אבטחה לנטר, לתעדף ולנהל את כלל הנכסים הדיגיטליים החשופים לאינטרנט ועלולים להיות מקושרים לרשתות הפנים-ארגוניות; הנכסים הדיגיטליים המזוהים על ידי הפלטפורמה פזורים ברחבי הענן, במערכות של חברות הבת ואף במערכות של ספקי צד שלישי. 

הדרישה לניטור ומעקב אחר נכסים דיגיטליים החשופים לאינטרנט ונקודות התורפה הנלוות להם, גדלה באופן דרמטי בעקבות הצמיחה בשימוש של תוכנות SaaS, אפליקציות ושירותי ענן. בנוסף, בשנים האחרונות מטשטשים קווי ההפרדה בין העבודה לבית וביתר שאת מאז פרוץ מגפת הקורונה אשר הביאה עובדים רבים ברחבי העולם לקחת את העבודה עימם הביתה.

Reposify פיתחה אלגוריתם המזהה נכסים דיגיטלים החשופים לאינטרנט ומשייך אותם אוטומטית לארגון אליו הם שייכים, בזמן אמת.  חיליק קוטלר, ראש תחום אבטחת מידע בחברת SoFi האמריקאית, יועץ בכיר לחברה, אמר כי "הפתרון של Reposify מאפשר לצוותי DevOps לעבוד בחופשיות מבלי לפגוע במערך האבטחה של הארגון. במקביל, הפתרון מאפשר לצוותי אבטחת הסייבר באותו הארגון לזהות, ולתעדף את הסיכון של כלל הנכסים החשופים לאינטרנט."

במהלך השנה האחרונה, לצד ההתרחבות העסקית של החברה, גדל הצוות של Reposify פי שלושה. לאחרונה הצטרף לחברה עוזי קריגר, מנהל בכיר ומנוסה בתחום הסייבר, על מנת לשמש כמנכ"ל החברה ולהוביל את צמיחתה. "אלו זמנים מרגשים, שכן Reposify משחקת תפקיד מוביל בעיצוב האופן בו חברות נעות מהר יותר עם אתגרים מופחתים תוך אבטחת נכסיהם הפונים לאינטרנט", 

הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את צוות המו"פ שלה, לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיה ולהעמיק את פעילותה בשוק האמריקאי. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית