חברת Zesty מגייסת 35 מיליון דולר בסבב A

החברה מספקת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לייעול ניצול תשתית הענן ולחיסכון בהוצאות

הנהלת זסטי. צילום: איתמר דואק

חברת Zesty, המספקת פתרונות ניהול ענן מבוססי בינה מלאכותית לאופטימיזציה בזמן אמת, הודיעה על גיוס של 35 מיליון דולר בסבב A. סה״כ גייסה החברה 42 מיליון דולר מאז ייסודה ב-2019.

Zesty מספקת שירותי ניהול אחסון, והרחבה או צמצום שלהם באופן אוטומטי ובזמן אמת, לפי הדרישות של האפליקציות. הדבר מונע את הצורך בהקצאת יתר של משאבים, ומפחית מעלויות האחסון. כל זאת תוך מניעה של תקלות ושמירה על איכות השירות. כתוצאה מכך, המהנדסים לא צריכים לבצע שינויים בקיבולת של המערכות.

הטכנולוגיה מבוססת הבינה המלאכותית של Zesty מסוגלת להרחיב ולהקטין את השימוש בענן, באופן אוטומטי לפי הצורך, ומנטרלת את הצורך בפשרה בין ביצועים לבין עלות. הטכנולוגיה משחררת את המהנדסים ממשימות של ניהול הענן, שגוזלות זמן יקר, ומבטיחה יציבות וביצועים גבוהים תוך הפחתת ההוצאות.

"אף אחד לא רוצה לעשות בייביסיטר באופן קבוע לענן, אבל ניהול הענן גוזל משאבים והופך לנטל עבור אנשי DevOps. מבחינתם – אם הם יכולים לבחור בין יציבות, ביצועים ועלות משתלמת הם תמיד יעדיפו את שני הפרמטרים הראשונים, למורת רוחה של מחלקת הכספים", אומר אלקסיי באיקוב, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד שותף של Zesty.

"האוטומציה שלנו מנטרלת את הצורך בבחירה הזאת ומאפשרת לצוותים לבצע הרחבה או צמצום של תשתית באופן אוטומטי. כל זאת ללא צורך בתכנון מוקדם, חישובים או התאמות ידניות. יש לבינה המלאכותית יכולות עצומות לנהל כמה תשתיות ענן בו זמנית, וזה רק קצה הקרחון".

"הצמיחה האדירה שלנו, והדרישה לשירותי ענן אוטונומיים, מראות כמה גדולים האתגרים שאיתם מתמודדות חברות", אומר מקסים מלמדוב, מנכ"ל ומייסד שותף של Zesty. "הגיוס הזה יאפשר לנו להרחיב את מערך העובדים שלנו בכל המחלקות, לשפר ולפתח את המוצרים שלנו ולהרחיב את ההיצע שלנו בשווקים אסטרטגיים כמו ארה"ב. אנחנו נרגשים לחסוך לחברות כסף ולעזור להן בהמשכיות עסקית, וגם להעלים לחלוטין את חרדות הענן של כל אנשי DevOps באשר הם".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית