חברת Workato מגייסת לפי שווי של 5.7 מיליארד דולר

פלטפורמת המיכון הארגוני מגייסת 200 מיליון דולר בסבב E על מנת להרחיב את פעילותה באירופה ולפתוח משרדים בבנלוקס ובמדינות הנורדיות

STOCK/Copyright: LookerStudio

פלטפורמת האוטומציה הארגונית Workato הודיעה על מימון בשיעור 200 מיליון דולר מסדרה E. המימון החדש מבוסס על הערכת שווי של החברה בגובה 5.7 מיליארד דולר, מגיע תשעה חודשים בלבד לאחר גיוס של 110 מיליון דולר בסדרה D. Workato גייסה עד היום למעלה מ-420 מיליון דולר בכל סבבי הגיוס.

לאחר השקת הדאטה סנטר שלה בפרנקפורט מוקדם יותר השנה, Workato מתכננת להשתמש בכספים כדי לנצל עוד יותר את ההזדמנויות באזור. החברה גדלה ב-243% באירופה בלבד במהלך 12 החודשים האחרונים כאשר ארגונים, בעקבות המגיפה, פנו למיכון תזרימי עבודה כדי לשפר את היעילות העסקית, תוך חיפוש כלי Low Code שיעצימו את העובדים ויאפשרו עבודה מהירה ואוטונומית יותר. Workato הגדילה את מספר העובדים באזור ב-273% ובסיס הלקוחות שלה ב-EMEA צמח פי 2.14 השנה וכולל כעת גם חברות כמו Freenow ו-Adevinta.

הכספים שגויסו ישמשו להרחבת צוות ההצלחה של הלקוחות ב-EMEA וכן את ההנהלה הבכירה, עריכת כנס המשתמשים הראשון באירופה, הקמת הנהלה מייעצת ללקוחות באירופה והרחבת אקו סיסטם השותפים שלה. ההשקעה תופנה גם לחיזוק הנוכחות האירופית שלה. לחברה יש כיום פעילות באירלנד, ספרד, צרפת, גרמניה, בריטניה וישראל וכעת היא מחפשת לפתוח משרדים נוספים באזורים כולל בנלוקס והמדינות הנורדיות כדי לשרת לקוחות שממוקמים באזורים אלה.

"עסקים עדיין נאבקים להשיג המרה אמיתית מכיוון שכלי פיתוח מהיר וכלי אינטגרציה אינם יכולים להתאים לצרכי הארגונים כיום", אמר ויג'אי טלה, מנכ"ל Workato ומייסד שותף. "פלטפורמת המיכון הארגוני של Workato, פלטפורמה אחת למיכון ואינטגרציה שיכולה לשמש את העסקים וה-IT כאחד, נותנת מענה לאתגרים שעומדים בפני חברות כאשר מנסות לבצע מיכון בקנה מידה גדול, ומאפשרת לארגונים להשיג את המהירות והזריזות הדרושים לשינוי ארגוני. אנחנו נרגשים להפעיל את סבב המימון החדש הזה עבור הלקוחות שלנו כשהם ממשיכים לדחוף את גבולות החדשנות".

"השוק האירופי מתחיל להדביק את הפער במונחים של אימוץ אוטומציה ארגונית כאשר ארגונים מחפשים אמצעי להניע את התוצאות העסקיות בקנה מידה גדול כשהם מתאוששים מכישלונות שנגרמו על ידי המגפה. אנו שמחים להיות מסוגלים להגביר את הפעילות שלנו באזור באמצעות השקעה זו ולשפר את השירותים עבור הלקוחות האירופאים שלנו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית