חברת ControlUp השלימה גיוס של 100 מיליון דולר

הפלטפורמה של החברה מיועדת למציאות החדשה של עבודה מרחוק, ומטרתה להבטיח לעובדים תשתית טכנולוגית אופטימלית בכל עת ומכל מקום

צוות ControlUp הישראלי. קרדיט צילום: David Lev

חברת ControlUp, העוסקת בהבטחת תשתית טכנולוגית אופטימאלית לכל עובד בארגון,  הודיעה  על גיוס של 100 מיליון דולר, בהובלת הקרנות JVP ו K1. הגיוס ישמש את החברה להרחבת השותפויות האסטרטגיות, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח הפלטפורמה.

עבודה מרחוק מייצרת עבור ארגונים ועובדים, אתגרים חדשים ומורכבים שמצריכים היערכות טכנולוגית מתאימה. ControlUp פיתחה פלטפורמה שמספקת סביבה אמינה לעבודה מרחוק, באמצעות מגוון רחב של כלים ויכולות ניטור ומעקב בזמן-אמת לאפליקציות הארגוניות.

צוותי ה-IT מקבלים בכל רגע נתון, תמונה מקיפה, 360 מעלות, של חוויית העובד הדיגיטלית, של כלל העובדים בארגון, בכל מקום בו הם בוחרים לעבוד, והגישה וההתממשקות שלהם עם כלל האפליקציות אליהם הם מחוברים.

הטמעת הפלטפורמה אורכת מספר דקות, והתוצאות מידיות: יכולת של צוותי ה IT לנטר  את המערכות הארגוניות, לפתור בעיות, לנתח נתונים וליישם פתרונות באופן מהיר, במטרה לאפשר לעובדים לבצע את המשימות שלהם מול כל סוג של אפליקציה, בכל מקום, ובכל זמן.

״באמצעות סבב גיוס זה, נמשיך לפתח פתרונות אשר מאפשרים לארגונים גדולים לצעוד לעתיד שבו המיקום הגאוגרפי בו נמצא העובד אינו משפיע על חווית המשתמש ומאפשר לו לעבוד בכל מקום", אומר אסף גנות, מנכ"ל ומייסד שותף ב-ControlUp. ״אנשי ה-IT נדרשים היום לעבור טרנספורמציה: מניהול של מטה מרכזי אחד  - לאלפי ׳מיני משרדים׳ בבתי העובדים. נוכח האתגר הזה, אנחנו מספקים את הפתרונות הטובים ביותר כדי לחסוך בעלויות, להגביר פרודוקטיביות ולמנוע סיבוכים, בכל סביבת עבודה״.

עבודה מרחוק הפכה להיות חלק בלתי נפרד מתרבות העבודה החדשה. עובדים מכל העולם משתמשים במודל זה. צוותים ומנהלים מדווחים על עלייה בתפוקה, שביעות רצון גבוהה יותר מהעבודה וירידה בתשישות. ההשפעה של המעבר למודל העבודה מרחוק כל כך גדולה, עד שעובדים מסרבים לחזור לשיטות העבודה הישנות, ודורשים אפשרויות חדשות ומגוונות יותר לעבודה מרחוק.

צוותי IT בארגונים גדולים מתמודדים עם האתגרים, שיוצרת העבודה מרחוק, בעזרת המערכות הקיימות והמוכרות שלהם, ולא תמיד מצליחים לעמוד בקצב השינויים. הפתרונות הקיימים בשוק ה-IT לא תמיד רלוונטיים לעולם החדש. נדרש דור חדש של פתרונות, שמנטרים בזמן אמת את תקינות ויציבות המערכות, פותרים בעיות מהר יותר ומשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כמו AI ו-ML, כדי לפתור בעיות לפני שהן מופיעות.

"העולם שאחרי הקורונה מציב אתגר לא פשוט למנהלי IT בארגונים גדולים. עליהם לפקח  על הביצועים של המערכות הארגוניות עבור כל אחד מהעובדים במשרדים, בבתים או בכל מקום מרוחק אחר", אומר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP. " ControlUpמספקת ניתוח מעמיק מבוסס AI של האפליקציות הקריטיות עבור עובדי החברה, מצביעה על בעיות ומוצאת פתרונות. החברה נותנת תמונה מלאה של כלל העובדים בכל מקום בו הם נמצאים ומאפשרת למנהלי ה-IT לפקח, להעריך ולשפר את התפוקה של הארגון".

בשנים האחרונות, ControlUp משפרת ומפשטת את העבודה מרחוק, והופכת אותה ליעילה יותר. המוצר של ControlUp נמצא בשימוש בחברות גדולות, ובהן ארבע מתוך חמש חברות ביטוח הבריאות הגדולות בעולם, חמש מתוך שמונה חברות שירותי הבריאות הגדולות בארה"ב, וארבע מתוך שש חברות שירותי התקשורת הגדולות בעולם. בשנה האחרונה, ההכנסות של ControlUp צמחו ב-50%, ומספר הלקוחות הגדולים צמח ב-67%. באותה תקופה זכו למעלה ממליון עובדים נוספים לעבוד מהבית בצורה אופטימאלית עם ControlUp.

"אנחנו רואים צמיחה משמעותית במעבר לעבודה מרחוק בכל ענפי התעסוקה", אומר רוי ליאו, סגן נשיא בכיר ב-K1. "הקרן שלנו גאה להיות שותפה של ControlUp, שממשיכה לחדש ולשנות את נוף חוויית העבודה מרחוק. החברה מספקת לארגונים ערך ייחודי שאין לו מתחרים, הודות למיקוד בחוויית עובד פשוטה, מהירה ויעילה יותר״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית