סלברייט משיקה מערכת מבוססת ענן לניהול ראיות דיגיטליות בחקירות

מערכתCellebrite Guardian מפשטת ומאבטחת ניהול ראיות דיגיטליות, שיתופן ובחינתן כחלק מתהליכי עבודה בחקירות של גופי אכיפת חוק 

אילוסטרציה. bigstock

סלברייט הודיעה על השקה של פתרון ה- Cellebrite Guardian, מערכת ענן לניהול ראיות דיגיטליות בחקירות (DEMS). הפתרון נועד לשדרג את ניהול הראיות ותהליכי העבודה לאורך כל תהליך החקירה. Guardian הוא התוספת החדשה ביותר לפלטפורמת ה-DI החקירתי המקיפה של סלברייט, המשמשת גופי אכיפת חוק ברחבי העולם לניהול חקירות חכמות, מהירות ויעילות יותר.

Guardian מספק יכולות ייחודיות וחדשניות המסייעות ללקוחות סלברייט להתמודד עם אתגרי ה"ביג דאטה" של נתוני החקירות בין קבוצות עבודה מבודדות (silos). הוא עושה זאת באמצעות קישור בין חלקיו הרבים של תהליך העבודה החקירתי: יכולות ניהול, אחסון, שיתוף, דיווח וסקירת ראיות, כולן יחד במערכת אחת פשוטה ומאובטחת, כדי להשיג מהר יותר את העובדות והראיות הרלוונטיות לכל מקרה.

מערכת מבוססת ענן לניהול ראיות דיגיטליות בחקירות (DEMS) מספקת לגופי אכיפת החוק חלופה יעילה וחסכונית לתהליכים ידניים או מערכת המותקנת על שרתים, משום שהיא מבטלת את הסיכון ומפחיתה את עלות האחסון, ההוצאות על חומרה ותחזוקה של המערכת.

מינוף סביבת AWS GovCloud ורמת אבטחתה הגבוהה מאוד, מאפשר ל-Guardian לספק יתרונות אבטחה נוספים. באמצעות מינוף היתרונות של פעולה ב- AWS Cloud, Guardian מקצר את משך הזמן הדרוש לסוכנות לפענח את המקרה ומייעל את שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים המעורבים בתהליך החקירה הדיגיטלי.

"גופי אכיפת החוק זקוקים כיום לכל יתרון אפשרי עוד משלב תחילת החקירה" אומר רונן ערמון, סמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות הראשי בסלברייט. "ההתמקדות שלנו בסלברייט היא לסייע לאותם הגופים להפוך את החקירות לחכמות, מהירות ויעילות יותר. Cellebrite Guardian מספק פתרון מקיף וחסכוני המסייע לגופים אלה לאחסן, לשתף ולבחון ראיות דיגיטליות ופיזיות, וכך מסייע להם באחד האתגרים הגדולים ביותר הניצב בפניהן."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית