קלארוטי ורוקוול אוטומציה ישתפו פעולה ברשתות OT

הפתרון המשותף משלב בין יכולות הנראות של ה-CTD בסביבות OT ליכולות ניהול הנתונים של AssetCentre ומאפשר להפוך את מלאי הנכסים התעשייתיים לאוטומטי, יעיל וממורכז

גרנט גאייר, מנהל המוצר הראשי של קלארוטי. קרדיט: קלארוטי

קלארוטי (Claroty), החברה הישראלית גלובלית לאבטחת סייבר תעשייתי, הודיעה על אינטגרציה חדשה בין פתרון זיהוי האיומים המתמשך שלה CTD (Continuous Threat Detection) לבין הפתרון FactoryTalk® AssetCentre של חברת רוקוול אוטומציה (Rockwell Automation).

האינטגרציה מגבירה את יכולתם של לקוחות משותפים לאתר, להגן ולנהל באופן אוטומטי את הטכנולוגיה התפעולית (OT), האינטרנט של הדברים (IoT) וה-IoT התעשייתי (IIoT) ברשתות התעשייתיות שלהם.

"התעוזה הטכנית המגולמת בשילוב של Claroty CTD ו-Rockwell FactoryTalk® AssetCentre מעניקה ללקוחות נראות לנכסי ה-OT שלהם, ולפגיעויות ולסיכונים העומדים בפני נכסים אלה, כמו גם ביטחון מלא כי כל הנכסים הקריטיים מגובים", אמר  ג'ייסון (JP) רייט, מנהל תכנון דיגיטלי ויישומי וירטואליזציה ברוקוול אוטומציה.״

הפתרון המשותף משלב בין יכולות הנראות של ה-CTD בסביבות OT ליכולות ניהול הנתונים של AssetCentre ומאפשר להפוך את מלאי הנכסים התעשייתיים לאוטומטי, יעיל וממורכז. הוא משלב את יכולות ההערכה והקורלציה של סיכונים וחולשות של CTD, עם יכולת הגיבוי והשחזור של AssetCentre עבור רשתות תעשייתיות, וכולל אפשרויות פריסה גמישות מאוד באתר הלקוח, בענן, ובתצורה היברידית.

"נכסים תעשייתיים קריטיים רבים נמצאים בסיכון בשל היכולות המוגבלות של ארגונים בתחומי ניהול המלאי, קורלציה בין סיכונים לחולשות, וגיבוי נכסים", אמר גרנט גאייר, מנהל המוצר הראשי של קלארוטי. "הנראות היא הבסיס לכל תוכנית ניהול סיכונים בתעשייה. עם פתרון זה, ארגונים עתירי נכסים יכולים להיות בטוחים שמלאי נכסי ה-OT שלהם מוגן מפני מגוון סיכוני אבטחת סייבר והמשכיות עסקית, המאיימים על עמידות הארגון הדיגיטלי המקושר של ימינו."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית