יצא לדרך כנס Microsoft Ignite

הכנס השנתי של מיקרוסופט העולמית יציג למעלה מ-90 שירותים ועדכונים חדשים, כשבליבת ההכרזות עומדת מחויבות להתמודדות עם המגמות העולמיות

צילום: מתוך אתר מיקרוסופט

נפתח כנס Ignite 2021  השנתי של מיקרוסופט העולמית, שיציג למעלה מ- 90 שירותים ועדכונים חדשים. בליבת ההכרזות החדשות עומדת מחויבות להתמודדות עם המגמות העולמיות ולבחון דרכים חדשות לחיבור בין אנשים, ארגונים ורעיונות. מנכ"ל החברה, סאטיה נאדלה, נשא אמש את נאום הפתיחה.

״החודשים האחרונים הביאו לשינויים בכל תחומי החיים והטכנולוגיה הדיגיטלית נמצאת בחזית השינוי הזה. הענן של מיקרוסופט נמצא בחוד החנית של סיוע לארגונים ולעובדיהם וללקוחותיהם לנווט את המגמות העיקריות של תקופה חדשה זו״ כתב פרנק שו, סגן נשיא מיקרוסופט העולמית, בבלוג בו פרסם גם את עיקרי ההכרזות: עבודה היברידית, הגברת תקשורת פנים-ארגונית, טרנספורמציה דיגיטלית, אבטחה מקצה לקצה, והפעלת ה-Metaverse – עולם דיגיטלי מתמיד המחובר להיבטים רבים של העולם הפיזי, כולל אנשים, מקומות ודברים.

עוד ידובר בכנס על פריצות הדרך של מיקרוסופט בתחום הבינה המלאכותית והרחבתם למגוון צרכים ארגוניים דוגמת פריסת סוכנים חכמים לשירות לקוחות, חילוץ מידע ממאגרי נתונים ועוד. שירות OpenAI Azure יעניק ללקוחות גישה למודלים רבי העוצמה של OpenAI.

״רק לפני חמש שנים הכרזנו על מחשב AI Hyperscale הראשון בעולם. כעת, יש לנו את מחשב העל החזק ביותר ב-AI בעולם, עם לקוחות שמשתמשים בתשתית כדי לטפל בבעיות מרכזיות. AMD, למשל, השתמשה בו כדי לעצב מעבדים מהדור הבא. חוקרים בהולנד השתמשו בו כדי לדמות כיצד COVID-19 יכול להיות מופץ על ידי חלקיקי תרסיס באיזורי צפיפות אוכלוסין״, כתב שו.

בנוסף, מפתחת מיקרוסופט את nערכת הזהויות של העתיד, כזו שמחברת ומאפשרת לאנשים, ארגונים, אפליקציות ואפילו מכשירים חכמים לקבל החלטות גישה בזמן אמת ובבטחה באמצעות Azure Active Directory (AD), המשתרע מעבר לאבטחה וניהול גישה כעת לסיוע לתהליכי לקוחות בשיטות שיתוף פעולה חיצוניות.

הכרזות נוספות כוללות את הצגת האפליקציה החדשה Microsoft Loop, שנעה בין יישומים ונועדה לרכז את כל ההיבטים הרלוונטיים לסביבת עבודה אחת מסונכרנת; את פלטפורמת חוויית הלקוח; עדכונים ב-Azure, כולל שיפור בניהול הנתונים והיישומים בסביבות היבידיות ורב-ענניות, ועוד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית