אינטל, ג'וניפר נטוורקס ו- Rakuten Symphony משיקות את הדור הבא של רשתות RAN מבוזרות

הפתרון החדש, הצפוי להיות זמין במחצית הראשונה של 2022, מיועד להקטין הוצאות ולאפשר קידמה טכנולוגית ברשתות מבוססות רדיו

משרדי ג׳וניפר נטוורקס בקליפורניה. קרדיט: באדיבות החברה

אינטל, ג'וניפר נטוורקס ו-Rakuten Symphony, הודיעו כי ישתפו פעולה בפיתוח Symware, פתרון ראשון מסוגו מבוסס רשתות O-RAN למפעילי רשתות סלולריות, לחידוש אתרי רדיו סלולריים בעזרת ארכיטקטורת cloud-native המתקדמת ביותר. פתרון מתקדם זה מאפשר למפעילים את הגמישות לעבות את הרשת שלהם, בהתאם למגוון טופולוגיות רשת ולתמוך בפיצ'רים חדשים תוך הקטנת כמות החומרה הנדרשת לכל אתר. הפתרון צפוי להיות זמין במחצית הראשונה של 2022.

מפעילי רשתות סלולריות בכל העולם מתחילים להטמיע רשתות O-RAN וארכיטקטורת cloud-native ברשתות שלהם, אשר יאפשרו להם מהירות גבוהה יותר, אבטחת מידע חכמה, ורמות גבוהות יותר של אוטומציה תוך הרחבה ואבטחה של שרשרת האספקה שלהם.

"Rakuten Symphony פועלת כל הזמן להבאת חדשנות מובילת דרך להאצת תעבורת הרשת", מסר טארק אמין, מנכ"ל Rakuten Symphony. "יחד עם השותפים שלנו, פיתחנו כלי בעל ביצועים משופרים ועלויות נמוכות המפשט את הטמעת האתר הסלולרי עבור 4G, 5G ודורות עתידיים של טכנולוגיה סלולרית. Symware  מאפשר למפעילים את פתרון האתר הסלולרי האולטימטיבי לטכנולוגיות העתיד והגמישות לעבות את הרשת וליישם מגוון טופולוגיות רשת בעלויות נמוכות יותר".

כלי ה- Symware הרב שימושי משלב את פונקציונליות ניתוב האתרים הסלולריים בטכנולוגיית containerized יחד עם יחידה מבוזרת בפלטפורמה אחת לשימוש כללי, המקטינה את הוצאות ההון והתפעול עבור המפעיל. הצעת מערך לניתוב רציף ברמת הספק ברשתות ה- RAN הפיזיות והווירטואליות מאפשר יכולות פילוח רשתות 5G הן ב- RAN והן בדומיינים של התעבורה לרבות פילוח בידוד, פילוח ניטור וניווט תעבורה דינאמי דרך ניתוב סגמנטים. הפתרון תומך באוטומציה עם פיקוח ללא מגע יד אדם, עדכונים שוטפים, טלמטריה ואנליטיקה לכל הרכיבים ומבוסס על סביבת Kubernetes לאורקסטרציה ולרשתות.

דן רודריגז, סמנכ"ל ומנהל כללי בקבוצת פלטפורמות הרשת של אינטל, מסר כי "אנחנו ממשיכים לראות את השינוי בתעשייה השואף לנצל את היתרונות הרבים שמספקת טכנולוגיית הענן של ה-RAN. על ידי שימוש במעבדי Intel Xeon D Processors הדור הבא ותכנת ההפניה FlexRAN, שיתוף הפעולה הזה מראה כיצד ניתן לאחד את ה- workloads של RAN על שרת בודד ולהצליח גם לעמוד בדרישות הביצועים הגבוהות, דרישות הקיבולת ועלות פריסת ה-5G RAN״.

ראג' יאוואטקר, סמנכ"ל טכנולוגיות בג'וניפר, מסר כי: "הסרת המכשולים לפריסה של O-RAN ברשתות שהן disaggregated מבוזרות היא קריטית לצמיחת 5G. השילוב בין ניתוב ו- O-RAN בפלטפורמה אחת מאפשר למפעילים להנות מעלויות אטרקטיביות ותפעול קל יותר. שילוב הטכנולוגיה המובילה בתעשייה של אינטל עם תוכנת ניהול ה-DU של Rakuten, לצד ערכת הניתוב המבוזרת והחדשנית של ג'וניפר המציעה למפעילי הרשתות פתרון ייחודי לאספקת שירותי 5G, לרבות חיתוך רשתות״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית