חברת הבת של אינטל משיקה פלטפורמה לניהול פרויקטים של AI לפי דרישה

חברת cnvrg.io מספקת פלטפורמה למפתחי AI, בעזרתה יכולים אנשי דאטה סיינס ומהנדסי נתונים וארגונים לפתח ולנהל מודלים של בינה מלאכותית מקצה לקצה

מייסדי cnvrg.io, לאה קולבן ויוחאי אטון. קרדיט צילום: באדיבות החברה

חברת cnvrg.io (קונברג׳) המספקת פלטפורמה למפתחי AI, בעזרתה יכולים אנשי דאטה סיינס ומהנדסי נתונים וארגונים לפתח ולנהל מודלים של בינה מלאכותית מקצה לקצה, מכריזה על גרסת cnvrg.io Metacloud, פלטפורמה חדשה שתאפשר לראשונה למפתחי AI גישה קלה ומיידית לכל משאבי החומרה והאחסון לפי דרישה.

פרויקטים של בינה מלאכותית מתעכבים לעיתים קרובות עקב תשתית IT מוגבלת בענן, שאינה עומדת בעומסי העבודה שמציבות בפניה מערכות הבינה המלאכותית. עד כה, מפתחי AI עבדו לרוב תחת מגבלה של עבודה מול חברת המספקת תשתית אחת, דבר שלא אפשר להם גמישות בבחירת התשתית המתאימה ביותר למערכת שלהם.

כעת, למפתחי AI תינתן היכולת לבחור את פתרון המחשוב והענן הטובים ביותר עבור עומסי העבודה במערכת שלהם ואף את היכולת לשלב בין הפתרונות. יחד עם מערכת ההפעלה של cnvrg.io, מפתחים יוכלו לנהל נתונים, לפתח ולהתנסות במודלים של תשתיות שונות.  הפלטפורמה החדשה מאפשרת למפתחי AI לבחור את התשתית המתאימה ביותר לעומס בסביבה העבודה שלהם. כל פרויקט בינה מלאכותית דורש התאמות משלו אשר יעמדו בעומס שהוא יוצר על המערכת.

״תחום הבינה המלאכותית עדיין לא מימש את הפוטנציאל החבוי בו וטרם הגיעה לשיא היכולת בכל הנוגע לסיפוק חוויה אידיאלית של בניית מודלים. הצמיחה העתידית של התחום תלויה בנגישות ובקלות של המפתחים לתשתיות המתאימות ביותר״. אמר יוחאי אטון, מייסד שותף ומנכ״ל cnvrg.io: ״cnvrg.io Metacloud נבנתה על מנת לתמוך במפתחים ולאפשר להם פיתוח מוצלח של פרויקטי AI. אנו שמחים להעניק למפתחים דרך נוספת לייעל את עבודתם ולאפשר להם את הגמישות ויכולת הבחירה הנדרשת לפיתוח של בינה מלאכותית״. 

״לפני שנתיים נתקלה חברת Wargaming באתגרים טכנולוגיים אשר לא תאמו את צרכיה הגדלים. לאחר שגילינו שחברת cnvrg.io מספקת את הגמישות לפיתוח אלגוריתמים בצורה יעילה ורחבה יותר, הצלחנו לחקור ולהרחיב את יכולות העשייה שלנו״. מספר ג׳ונתן קראו, מנהל דאטה סיינס בחברת Wargaming. ״לאחרונה, החלה Wargaming לפרוס את cnvrg.io Metacloud על מנת לספק למשתמשיה גישה מהירה יותר למשאבים הדרושים לביצוע עבודתם״.

חברת קונברג׳ הוקמה בשנת 2017 על ידי יוחאי אטון ולאה קולבן, יוצאי יחידת 8200. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים בירושלים, ת״א וארה״ב ונקנתה לפני כשנה ע״י חברת אינטל. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית