חברת Autofleet מגייסת 20 מיליון דולר

החברה הוקמה על ידי יוצאי Gett. את ההשקעה מובילה KayFrame Capital האמריקנית

עובדי חברת Autofleet. צילום: ליאור גרונדמן

פלטפורמת האופטימיזציה לציי רכב ואופרטורים של שירותי תחבורה, Autofleet, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בסך 20 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות KeyFrame Capital לצד השקעות אסטרטגיות של קונצרן הענק היפני Fujitsu, וחברת הצמיגים האמריקנית Goodyear. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים, בהם Mizmaa Ventures, Maniv Mobility ו-Next Gear Ventures.

Autofleet פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית לניהול ואופטימיזציה של ציי רכבים ומאפשרת להם לשפר את חוויית הלקוח, לייעל את פעילות הצי ולהגביר את הרווחיות במודלים העסקיים הקיימים שלהם. הכסף שגויס ישמש לצמיחה גלובלית ופתיחת משרדים בסינגפור, לונדון וניו יורק לצד הגדלת צוות המחקר והפיתוח של החברה בישראל.

הפלטפורמה של Autofleet משתמשת במודלים מתקדמים של למידת מכונה לחיזוי ביקושים בזמן אמת, חישוב מסלולים אופטימליים תוך התחשבות בנתוני תנועה ותמחור דינמי על מנת לייעל את פעילותם של ציי הרכבים. Autofleet גם מספקת סימולטור המאפשר לצי לתכנן וליעל אופרציות מורכבות בצורה יעילה ומהירה ללא צורך בהעלאה פיזית של רכבים לכביש או שינוי בתשתיות.

בשנה האחרונה, Autofleet הגדילה את פעילותה ביותר מ-12 מדינות, בשיתוף פעולה עם ציי רכב גלובליים בתחומים שונים הכוללים  חברות השכרה, Car Sharing, Ride Sharing, שאטלים אוטונומיים ולוגיסטיקה והציגה שיפור משמעותי במדדי הביצועים העיקריים של הצי (KPI) כגון עליה בזמינות הצי ב-80%, צמצום זמני ההמתנה של הלקוחות ב-15% והגברת הניצולת וההכנסות ב-10%.

קובי איזנברג, מנכ"ל Autofleet: "הגיוס הנוכחי הוא אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בצוות ובטכנולוגיה שפיתחנו.  תמיכתם המתמשכת של המשקיעים הקיימים, וההשקעה האסטרטגית של גופים מובילים בתחום התחבורה והרכב העולמי, מהווה קרש קפיצה להמשך הצמיחה המהירה של החברה״.

שוניצ'י קו, ראש תחום תחבורה דיגיטלית ב- Fujitsu: "הטכנולוגיה של Autofleet משלימה את פתרונות הלוגיסטיקה והתחבורה של Fujitsu. אנו ערים לביקוש גובר מצד לקוחותינו ברחבי העולם בחיפוש אחר דרכים לייעל את ציי הלוגיסטיקה שלהם ובמקביל פועלים למזער משברים סביבתיים כגון זיהום אוויר ומחסור בעובדים בתחום הלוגיסטיקה״.

איתן גולדסמית', שותף ב-Keyframe Capital: "היכולות של Autofleet לשפר את מדדי הליבה של ציי רכב מכל סוגי הרכבים והגדלים, היא לדעתנו הזדמנות שוק אדירה, אבל היכולת של Autofleet לאפשר לציים לא מנוצלים או אפילו חדשים להשיק שרותי תחבורה חדשים הופכת את זה להזדמנות מעניינת עוד יותר״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית