סייברטק ניו-יורק: אלפי משתתפים הגיעו למפגש פנים-אל-פנים עם בכירים מתחום הסייבר

כנס סייברטק ניו-יורק שננעל בשבוע שעבר בארה״ב ריכז , כמו תמיד, את קהילית הסייבר העולמית למפגש מרתק, והפעם - סביב שאלת היוניקורנים. עבור בכירים בתעשייה זה היה מפגש פיזי לאחר תקופה ארוכה של מפגשים וירטואלים בעקבות הקורונה 
 

צילום: סייברטק

בכנס סייברטק ניו-יורק שהתקיים בתאריך 20.10.2021, השתתפו אלפי מבקרים מתחום הסייבר. ביניהם בכירים בממשל האמריקאי, בכירים בחברות עסקיות ומומחי תוכן שונים מהתחום. 

לאחר כמעט שנתיים של סגרים עולמיים בעקבות נגיף הקורונה, הכנס אפשר לקהילת הסייבר העולמית להפגש, שוב, פנים לפנים. בין האורחים שהגיעו לכנס היה השגריר אסף זמיר, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, יועז הנדל - שר התקשורת, אדמירל מיכאל רוג׳רס - ראש ה-NSA ופיקוד הסייבר של ארצות הברית לשעבר, יגאל אונא - ראש מערך הסייבר הישראלי ואורחים נוספים. 

במסגרת הכנס, עמיר רפפורט, מייסד כנסי סייברטק, ישב לשיחה אחד על אחד עם גיל שוויד, מנכ״ל צ׳ק פוינט. ״מגיפת הקורונה השפיעה על שוק הסייבר״, מסביר שוויד בשיחה. ״היא בחנה את יכולת הגמישות שלנו. בעקבות המגיפה, הואץ הליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, כאשר הענן חלק עיקרי ממנה. שינוי זה הרחיב משמעותית את משטח התקיפה, בעיקר בגלל המעבר לעבודה בבית של העובדים.״ 

 

 

יגאל אונא, מנהל מערך הסייבר הישראלי, מסביר שלקבוצות התקיפה אין גבולות. 

 

 

אן דאנקין, מנהלת מערכות מידע, משרד האנרגיה האמריקאי (DOE), ארה"ב, הסבירה במסגרת כנס סייברטק ניו-יורק ששינויים קטנים במערך האבטחה לא יתנו את הפתרון המבוקש. ״צריך שינוי גדול, שורשי״, טוענת דאנקין. 

 

 

אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל CyberArk דיבר על החשיבות של זהויות ברשת. התוקפים מוציאים הרבה כסף על כלי תקיפה, פושעים או מדינות. יש עלייה ברכישת חולשות יום-אפס. 

 

 

אסף רפפורט, שהקים את WIZ המוערכת במיליארדי דולרים ראיין את סטפן וורד, מנכ"ל Insight Partners. בשיחה עלתה חשיבות השותפים בחברה, לא רק קרן ההשקעות. 

 

 

דין סיסמן, מנכ"ל ומייסד שותף, אקסוניוס הסביר שמגיפת הקורונה עזרה לניפוח השווי של חברות טכנולוגיה. ״הריבית הייתה נמוכה, ענפים אחרים עצרו מלכת, אז הכסף זרם לטכנולוגיה.״ 

 

 

בפאנל תחת השאלה ״איך בונים יוניקורנים״, השתתפו ​​טל יציב, שותף כללי, PICO Venture Partners, ישראל ירון אלעד, מנכ"ל אלרון, יואב צרויה שותף כללי ב-JVP, ג'ון ברנן, שותף, YL Ventures ומאט קרבונרה, מנכ"ל, Citi Ventures, Citi. 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית