חברת הסייבר Valence Security מגייסת 7 מיליון דולר

הפלטפורמה מאפשרת לארגונים למפות את האינטגרציות הקיימות בין אפליקציות ולזהות חיבורי צד ג' מסוכנים

צילום: אריק סולטן

חברת הסייבר Valence Security (ויילנס) מכריזה על גיוס של 7 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת YL Ventures ובהשתתפות בכירים מתעשיית הסייבר העולמית ויזמים סדרתיים. ויילנס משיקה קטגוריה חדשה בעולם הסייבר סקיוריטי, לאבטחת רשת הקשרים והחיבורים בין אפליקציות ארגוניות וביניהן לאפליקציות צד ג' - המכונה ה-Business Application Mesh - על ידי יישום עקרונות Zero Trust.

הפלטפורמה של ויילנס מעניקה שקיפות לכלל האינטגרציות והתהליכים האוטומטיים ב-Business Application Mesh, מזהה ומטפלת בסיכונים הקשורים בהם, ואוכפת נהלים ומדיניות אבטחה.

מתקפות "שרשרת אספקה" (supply chain) שפורסמו בעת האחרונה ממחישות בצורה ברורה כי הפתרונות הקיימים אינם מתאימים לניהול סיכונים אלו. באירוע של תקיפת Mimecast, שדווח בשנה החולפת כחלק ממתקפת Solarwinds, התוקפים קיבלו גישה לא מורשית לחשבונות Microsoft 365, דבר שהוביל לחשיפת מידע רגיש.

"הפתרונות הקיימים מוגבלים, והם אינם מסייעים בחיזוק האמון שלנו בשימוש באפליקציות צד ג' בארגונים," הסביר סוניל יו (Sounil Yu), לשעבר מדען אבטחה ראשי ב-Bank of America. "הגישות הקיימות מסתכלות על סיכוני צד ג' בנקודה כלשהי בזמן או מתייחסות לאפליקציות בנפרד ולא כרשת של חיבורים, ולא מאפשרות את המיפוי והבקרה הנדרשים לקידום חדשנות ושינוי דיגיטלי.״

הפלטפורמה מאפשרת לארגונים למפות את האינטגרציות הקיימות בין אפליקציות ולזהות חיבורי צד ג' מסוכנים. היא מתריעה על פעילויות חריגות וגישה לא-מורשית למידע ב-Business Application Mesh. צוותי אבטחה יכולים להגיב מוקדם יותר לסיכונים, על ידי יישום עקרונות Zero Trust, ותוך אכיפה מלאה של מדיניות רלוונטית כמו Least Privilege. בכך הפלטפורמה מקטינה משמעותית את הסיכון.

"בשיחותינו עם בכירים בתעשייה נחשפנו לחששות הולכים וגוברים הנוגעים לאינטגרציות בין תוכנות ארגוניות לאפליקציות צד ג' ולתהליכי אוטומציה ארגוניים, אך היה קושי בהגדרת הבעיה, לא כל שכן, הדרך לפתור אותה. ידענו שנדרש צוות מנוסה עם רקע וכישרון מתאימים שיוכל להגדיר את הבעיה ולבנות פתרון מהפכני עבורה," אמר ג'ון ברנן (John Brennan), שותף בקרן YL Ventures.

"פלטפורמת האבטחה של ויילנס עושה בדיוק את זה. היא שופכת אור על ה-Business Application Mesh, ממפה עבור צוותי האבטחה בארגון את הנתונים הנדרשים להם ומעניקה להם את הכלים כדי להגן עליו. לאור הפידבק החיובי שמתקבל מלקוחות שכבר עושים שימוש בפלטפורמה, ברור לנו שהפתרון של ויילנס יהפוך במהירות לסטנדרט הנדרש בתעשייה."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית