בכירי ממשל, אקדמיה ותעשייה ישתתפו מחר באירוע הראשון של סייברטק בניו יורק

"ניו יורק היא המרכז הטכנולוגי הצומח של ארצות הברית, ומתחרה בעמק הסיליקון״, אמר עמיר רפפורט, מייסד סייברטק

אילוסטרציה. מתוך סייברטק 2018 (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

רבים ממובילי המחשבה העולמיים בתחום אבטחת הסייבר יגיעו מחר (רביעי, 20 באוקטובר) לאירוע הראשון של סייברטק בעיר ניו יורק, Cybertech NYC. האירוע יכלול כנס ותערוכה. בין משתתפי האירוע יהיו שר התקשורת יועז הנדל, ראש ה-CIA לשעבר הגנרל (בדימוס) פטראוס, ואריק אדמס, נשיא רובע ברוקלין ומועמד לראשות עיריית ניו יורק מטעם המפלגה הדמוקרטית.

"ניו יורק היא המרכז הטכנולוגי הצומח של ארצות הברית, ומתחרה בעמק הסיליקון״, אמר עמיר רפפורט, מייסד סייברטק. "אנו שמחים על כך שהתקבלה תגובה כה נלהבת לאירוע שלנו בניו יורק, שיצטרף במהרה לסדרת האירועים המוצלחים שאנו מפיקים ברחבי העולם. אנו נרגשים לקבל את פני מנהיגי אבטחת סייבר מרחבי העולם בניו יורק כדי לדון בכל הנושאים המשפיעים על טכנולוגיית הסייבר כיום״.

הגנרל בדימוס, דיויד פטראוס, לשעבר ראש ה- CIA ומפקד כוחות הקואליציה בעיראק ובאפגניסטן, ידבר באירוע על אבטחת סייבר בעולם דיגיטלי נטול אמון. רייצ'ל לוב, נשיאה ומנכ"לית התאגיד לפיתוח כלכלי בניו יורק (NYCEDC), תדבר על תעשיית הסייבר בניו יורק, האקוסיסטם המקומי לחדשנות ופיתוח כישרונות וכוח אדם. אן דנקין, מנהלת מידע ראשית, משרד האנרגיה האמריקאי, תדבר על צעדים יוצאי דופן שננקטו להגנה על מתקני תשתית קריטיים - נקודת התורפה של כל אומה.

על הבמה יפגשו גם ד"ר מוחמד אל-כוויתי, ראש תחום ביטחון הסייבר בממשלת איחוד האמירויות, ועמיתו הישראלי, יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי הישראלי. השניים ידברו על המאמצים הבינלאומיים לבניית חוסן בסייבר.

אסף רפפורט, מייסד ומנכ״ל WIZ (לשעבר מייסד ומנכ"ל אדאלום, לשעבר מנכ"ל מו"פ מיקרוסופט ישראל) יספר בכנס איך בנה חד קרן (חברת טכנולוגיה שערכה מועך ביותר ממיליארד דולר). בנוסף, ענקי השקעות ידברו על המגמות הבאות בתחום הסייבר.

כמו אירועי סייברטק אחרים בתל אביב, רומא, טוקיו ודובאי- סייברטק ניו יורק יאגד פקידי ממשל בכירים, מקבלי החלטות ומובילים ממגוון רחב של מגזרים, כולל תשתיות קריטיות, ביטוח, קמעונאות, בריאות, ביטחון, שרשרת אספקה ועוד. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית