אמזון תשלב את הפתרון של נטאפ בשירות האחסון החדש

הפתרון אפשר ללקוחות להריץ ולנהל אחסון מלא על גבי AWS במספר פעולות בלבד ולהגר יישומים ללא צורך בשינוי כלים, הליכים או עומסי עבודה

ארז גל-חן, CTO נטאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

חברת  AWS (Amazon Web Services) מכריזה על שירות אחסון חדש ואסטרטגי – AWS FSX for ONTAP, כפתרון אחסון מנוהל. השירות החדש יאפשר ללקוחות AWS להריץ מערכות NetApp ONTAP מלאות כשירות מנוהל בענן בפעם הראשונה.

פתרון Amazon FSx המבוסס על פתרון NetApp ONTAP מאפשר ללקוחות להריץ ולנהל אחסון מלא על גבי AWS במספר פעולות בלבד. לקוחות יוכלו להגר יישומים ל-AWS ללא הצורך בשינוי כלים, הליכים או עומסי עבודה וייהנו ממהירות, יכולות שדרוג ואבטחה של AWS יחד עם שילוב שירותים אחרים של החברה.

ארגונים רבים מאחסנים ומנהלים את הנתונים שלהם במערכות אחסון המבוססות על מערכת ההפעלה ONTAP על ניהול יישומים ועומסי עבודה. עד היום, אם לקוחות רצו להעביר את היישומים לענן, הם היו צריכים לתכנן אותם מחדש, מה שדרש מהם השקעה של זמן ומאמץ. פתרון Amazon FSx עבור NetApp ONTAP מאפשר ללקוחות זמינות גבוהה על ידי שכפול אוטומטי של הנתונים באזורים רבים ותמיכה בגיבויים וכך יוצר עמידות גבוהה יותר. לקוחות יכולים להיעזר ב- NetApp ONTAP כשירות מנוהל מלא בענן ובפעם הראשונה וליהנות מהכלים המוכרים ומשילוב עם שירותים אחרים של AWS בחוויה מאוחדת אחת.

"בשיתוף הפעולה עם NetApp, אנו מעניקים ללקוחות את שירות הענן המלא היחיד הבנוי על ONTAP  ומספקים את רוב המאפיינים והיכולות הפופולריים שלו" אמר וויין דוסו, סגן נשיא לשירותי נתונים וקצה בAWS-. "הפתרון מקל על לקוחות להגר יישומים ולהריץ אותם על AWS תוך שימוש באותם עומסי אחסון ויכולות ניהול נתונים שבהם הם משתמשים כיום באחסון המקומי".

"NetApp היא חברת תוכנה הממוקדת בענן שמתמחה בסיוע ללקוחות להפיק יותר מהנתונים שלהם. ONTAP ויכולות ניהול הנתונים שלה הם חלק אינטגרלי מעומסי עבודה קריטיים רבים", מסר ארז גל-חן, CTO בנטאפ ישראל. "בעזרת פתרון Amazon FSx ל-NetApp ONTAP, הבאנו את האחסון של NetApp ויכולות הניהול שהיא מציעה גם לענן של AWS. על ידי אספקת שירות ניהול אשר נתמך באופן מלא בענן של AWS ונמכר על ידה אנו מקלים על לקוחותינו למנף את הכוח של ONTAP עבור כל יישום".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית