ידידיה יערי מונה ליו"ר דירקטוריון פעיל בחברת עין שלישית

חברת עין שלישית נוסדה בשנת 2010 והיא עוסקת בייצור ושיווק מערכות אלקטרו-אופטיות עם יכולות אנליטיקה מובנות

ידידיה יערי (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

חברת עין שלישית, חברה הפועלת בתחום בינה מלאכותית המשתלבות במערכות רובוטיות ואלקטרו אופטיות, המספקת שירותים לתעשייה הביטחונית והאזרחית בארץ ובחו"ל, מודיעה היום (שני, 30.8) על מינויו של איש העסקים ידידיה יערי ליו"ר פעיל של דירקטוריון החברה. בתפקידו יערי יביא מניסיונו הרב להתוויית כיווניה האסטרטגיים של החברה, בהיבטים הן העסקיים והן הטכנולוגים של חברת עין שלישית. 

חברת עין שלישית נוסדה בשנת 2010 והיא עוסקת בייצור ושיווק מערכות אלקטרו-אופטיות עם יכולות אנליטיקה מובנות, המותקנות על גבי רחפנים, כלי רכב אוטונומיים ומערכות קרקעיות, המספקים מענה לתעשייה הביטחונית וחברות אבטחה.

הפתרונות של החברה לכלים רובוטיים אוטונומיים הינם בעלי יכולות אנליטיות לגילוי רחפנים ואובייקטים בזמן אמת. מסוף שנת 2019 שותפה החברה בפרוייקט "אווטאר" של רשות החדשנות לקידום ופיתוח טכנולוגיות פורצות דרך, המשמשות לקבלת החלטות ברכב אוטונומי. 

ליאור סגל, מנכ"ל עין שלישית: "צירופו של ידידיה יערי מהווה צעד משמעותי בגיבוש הנהגה מנוסה ומקצועית. עין שלישית הינה חברה בעלת עומק טכנולוגי רב, ועל כן, היכולות המוכחות של יערי כמנכ"ל אחת מחברות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר בישראל תהווה לנו לעזר רב בהתוויית כיווניה העסקיים והטכנולוגים בשוקי היעד של החברה, בארץ ובחו"ל".


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית