צבא ברזיל בוחן את מערכת Torch-X של אלביט

ביולי האחרון ביצע הצבא הברזילאי ניסויים מבצעיים במערכת הפיקוד והבקרה (C2) לתוכנית מערכת הלוחם הברזילאי (COBRA)

ביולי האחרון ביצע הצבא הברזילאי ניסויים מבצעיים במערכת הפיקוד והבקרה (C2) לתוכנית המערכת הלוחמת הברזילאית (COBRA). הפעולה נועדה להעריך את מכשירי הרדיו ואת מערכת תמיכת ההחלטות Torch-X, שהוצגה על ידי AEL Sistemas ופותחה על ידי אלביט מערכות. 

העבודה בוצעה על ידי פיקוד המבצעים הקרקעיים (COTER), יחד עם אנשי צבא מפיקוד התקשורת והלוחמה האלקטרונית של הצבא (CCOMGEX). 

בשביל המשימה, נבחרו שני ארגוני כוחות צבא: גדוד חיל הרגלים הראשון בג'ונגל (BIS 1), שבסיסו במנאוס וגדוד החיל הרגלים החמישי (BIL 5), שבסיסו בלורנה. במהלך הבדיקות, נבחנו מכשירי הרדיו E-LynX HH7200, מכשירי הרדיו E-LynX PNR-1000, הטאבלט RAPTOR MKII-PRO ומערכת C2 TORCH-X, המרכיבים את מערכת ה- TOCH-X. 

הבדיקות של גדוד החי"ר הראשון בג'ונגל התקיימו בבסיס ההדרכה מס 4, במרכז ההדרכה ללוחמת הג'ונגל (CIGS), בפאתי מנאוס. אנשי צבא מ- COTER ו- CCOMGEX ליוו את הבדיקות בסביבת הג'ונגל עם תמיכה של צוות AEL.

מטרת תוכנית COBRA (לוחם ברזילאי) היא לספק ללוחמים ציוד, נשק ומערכות מותאמים לביצועיהם בסביבות מבצעיות שונות, תוך חיפוש מרכיבים גמישים ומודולריים, המאפשרים להם למקסם מודעות מצבית.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית