הפעלת מרגלים? מותג המוסד ישמש לקידום חיסון הקורונה הישראלי

ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו מצטרף כחבר דירקטוריון לחברת הפארמה NRX - החברה שנבחרה ע"י משרד הביטחון והמכון הביולוגי להוביל את סיום הניסוי והפצת Brilife בישראל ובעולם

תמיר פרדו. צילום: רן בירן

חברת NeuroRX היא חברת תרופות בינלאומית, אשר פועלת בישראל וכן נסחרת בנסד"ק, נוסדה ומנוהלת על ידי ד"ר ג'ונתן ג'אביט. חברתNRx  מייצרת טיפולים חדשניים ומצילי חיים בתחום הקורונה ובריאות הנפש המיועדים לאלו המתמודדים עם מחלות שטרם נמצאו עבורן טיפולים או תרופות לשינוי  מצבם. החברה  מיישמת את המומחיות הקלינית והמדעית הייחודית שלה בשיתוף עם מומחים רפואיים מובילים בעולם, בכדי לפתח פתרונות למצבים רפואיים ללא טיפולים. 

לאחרונה נבחרה החברה ע"י משרד הביטחון להוביל את המשך הניסוי הקליני ואת האישורים הרגולטוריים הבינלאומיים לקראת תהליך המסחור של החיסון נגד קורונה של המכון הביולוגי והפצתו בעולם.

תמיר פרדו, דירקטור בNRX: "אני שמח על ההזדמנות להמשיך ולפעול למען המדינה, הצלחתם של פיתוחים כחול לבן ובוודאי במלחמה בקורונה היא הצלחה לכולנו. החיסון נגד הקורונה הוא כיפת הבריאות של ישראל לעולם. יש לנו את הידע והמוחות הטובים ביותר בעולם ואני יחד עם כל הצוות המוביל את NRX נעשה הכל על מנת להבטיח את הצלחת החיסון כמו גם פיתוחים נוספים של החברה". 

ד"ר ג'ונתן ג'אביט, מנכ"ל NRX: "בזכות החיסון הישראלי מאות מיליונים של אנשים בכל רחבי העולם יזכו גם הם להיות מחוסנים בפני הנגיף שגרם לפנדמיה עולמית. החיסונים עד כה הראו תוצאות מבטיחות ובעוד שבועות ספורים נתחיל במערך חיסונים נרחב בגיאורגיה ואוקראינה של הניסוי הקליני. תמיר פרדו, הוא תוספת מבורכת לדירקטוריון שלנו ואין לנו ספק כי הידע והניסיון שלו בתחום הבינלאומי יהוו פריצת דרך משמעותית בהפצת החיסון בכל העולם".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית