Sayata מגייסת 17 מיליון דולר ומתרחבת לקווי ביטוח נוספים

במקום לעבור דרך שלל גורמים, בחברה יצרו מקום אחד בו אפשר לקבל תשובות בזמן אמת, הצעות מגוונות לסוגי ביטוחים שונים

אסף ליפשיץ (קרדיט: מארק ווילסון)

Sayata (סיעתא), שיצרה את המרקטפלייס המוביל בשוק לסוכני ביטוח וחברות ביטוח ופישטה את תהליך מכירת הביטוח עבור עסקים קטנים ובינוניים, השלימה סבב גיוס ראשון (A) של 17 מיליון דולר, שיניע את התרחבות החברה לאפיקי ביטוח חדשים. Team8 Capital ו-Vertex Ventures הובילו את הסבב. בסבב הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הקודמים Elron, Kamet ו- OurCrowd.

Sayata הוקמה על ידי המנכ"ל אסף ליפשיץ, אבישי מאיה ה-CTO ועידן גולומב שמכהן כ-CPO של החברה. שלושת המייסדים הם בני אותו מחזור של פרויקט "תלפיות" של חיל האוויר. החברה מעסיקה היום כ-25 עובדים, מרביתם בישראל, ובעקבות הגיוס הכוונה היא להכפיל את גודל הצוות בטווח של שנה ולהרחיב את מוצר החברה לקווי ביטוח נוספים.

כיום, כשעסק קטן רוצה לקנות ביטוח, בשל המורכבויות הרבות הוא עושה זאת לרוב דרך סוכני ביטוח. מדובר בתהליך מסובך ומסורבל של בחינת הנתונים, איסוף הצעות מחיר מחברות שונות וכן הלאה - ב-Sayata פישטו את התהליך. במקום לעבור דרך שלל גורמים, בחברה יצרו מקום אחד בו אפשר לקבל תשובות בזמן אמת, הצעות מגוונות לסוגי ביטוחים שונים ואפשרות להשלים את הרכישה דיגיטלית דרך הפלטפורמה, מה שמקל גם על הלקוח וגם על סוכן הביטוח.

Sayata עובדת עם מעל ל-1,000 סוכנים במעל ל-75 מסוכנויות הביטוח הגדולות בארה"ב, ועם עשר חברות ביטוח מובילות בארה"ב. אסף ליפשיץ, מנכ"ל Sayata: "הסיבוב הזה מגיע בדיוק בזמן - השוק הגיב מצוין לפתרון שלנו מאז השקתו, כשסוכנים וחברות הביטוח שאנו עובדים מולם ביקשו לראות קווי ביטוח עסקיים נוספים מיוצגים בפלטפורמה, מעבר לביטוחי סייבר.

״אנו רואים שקהילת הביטוח מסתמכת עלינו יותר ויותר, אנו שמחים לעזור להם להגדיל את היקפי הפעילות, לשפר את השירות ללקוחות ולזרז את תהליכי המכירה והחיתום של ביטוחים לעסקים. המרקטפלייס שיצרנו כבר חי ובועט ועם הגיבוי של Team8, Vertex והמשקיעים הקיימים שלנו, אנחנו מתכננים להתפתח לתחומים נוספים ולהיענות לביקוש הגובר מהשוק".

שרית פירון, שותפה מנהלת ב- Team8 קפיטל: "אנו פוגשים לא מעט סטארט -אפים, בייחוד בתחום האינשורטק, והצמיחה של Sayata יוצאת דופן, מכיוון שהם זיהו בבירור צורך בשוק - היכולת להפוך את מחזור המכירות לביטוח עסקי לאוטומטי, באופן שמסיר חיכוכים ועמימות. זה מאפשר לסוכן הביטוח, למבטח וללקוח להשיג את מה שהם צריכים בפחות עבודה טכנית ובפחות זמן.״

אביעד אריאל, שותף מנהל ב-Vertex: "באופן טבעי, אנו מתרגשים מהצמיחה המהירה של Sayata תוך זמן כה קצר. אך עוד יותר מכך, התרשמנו מיכולות צוות הניהול, המשלב מצוינות טכנולוגית עם ניסיון עשיר בביטוח. מומחיות הצוות של Sayata בטכנולוגיה ובביטוח מאפשרת להם למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות עמוקות שקיימות בתעשייה כבר זמן רב. אנו סמוכים ובטוחים שהגישה הזו תעזור להמשיך את הצמיחה הזו עוד זמן רב, תוך מציאת פתרונות הן לסוכנים והן למבטחים."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית