סיסקו רוכשת את אפסגון הישראלית

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו ממשיכה את גל הרכישות בישראל ומפתחת את השירותים והמוצרים שלה באמצעות טכנולוגיות ישראליות״

אורן שגיא. צילום: ניב קנטור

חברת סיסקו העולמית מכריזה על רכישת חברת אפסגון, חברת סטרטאפ המספקת יכולות צפייה (observability) מודרניות לסביבות ענן שהנהלתה יושבת בניו יורק ומשרדי הפיתוח שלה בתל אביב.

אפליקציות הפכו לחלק מחיי היומיום של כולנו ולדרך העיקרית שבאמצעותה אנו מתקשרים כיום עם מוצרים ושירותים. עבור עסקים, המשמעות של הביקוש הגדל מצד הצרכנים לחוויה דיגיטלית חלקה ושוטפת של הלקוח בכל אינטראקציה עם האפליקציה – בין אם מדובר בהזמנת מצרכי מזון, הזמנת ארוחה, רכישת מכונית, הגשת בקשה להלוואה או ביצוע עבודה – היא שעליהם להבטיח שכל רכיבי האפליקציה,  בין אם נוצרו על-ידי צד שלישי או על ידם – ירוצו באופן חלק וללא שיבושים.

הנוף התחרותי בשוק האפליקציות מתרחב ומשתנה במקביל לכך ועסקים חייבים להשגיח אחר קצב החדשנות שלהם. עסקים שלא יחדשו מספיק מהר, יובסו על-ידי המתחרים. על מנת להאיץ את מחזור הפיתוח של האפליקציות, עסקים מאמצים טכנולוגיות ענן, מיקרו שירותים ורכיבים הנתונים בקונטיינרים בהיקף גדול במקביל לניצול רשת נרחבת של רכיבים מסורתיים, שירותי צד שלישי וממשקי תכנות יישומים.

כל ההתפתחויות הללו הובילו לגידול משמעותי של מורכבות סביבות המחשוב. צוותים רבים מעורבים בתכנון הניטור, הטיוב והאבטחה של כל חוויה דיגיטלית באמצעות בחינה של כל מרכיב, כגון שירותי האפליקציה, הרשתות, התשתית, הענן ובסיסי הנתונים במטרה להבין את התובנות שנאספו והשפעתן על החוויה הדיגיטלית של הלקוחות. כלי הניטור המסורתיים , מסוגלים לטפל רק בחלק מהצרכים הללו ולעשות זאת עבור תחום אחד בכל פעם.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו ממשיכה את גל הרכישות בישראל ומפתחת את השירותים והמוצרים שלה באמצעות טכנולוגיות ישראליות. אנחנו ממשיכים את ההתעצמות של סיסקו בישראל על ידי רכישות של חברות ייחודיות, תוך הבעת אמון בחדשנות הישראלית ובמוחות הישראליים. מעבר להתעצמות הטכנולוגית ולאקזיט הישראלי הנוסף יש כאן העברת מסר ברורה כי סיסקו העולמית ממשיכה ומחזקת את פעילותה בישראל. אני מברך את אנשי אפסגון הישראלית על הצטרפותם אלינו לסיסקו."

יכולת הצפייה (Full Stack Observability) פול-סטאק (FSO) של סיסקו

גישתה של סיסקו ליכולת צפייה פול-סטאק (מקצה לקצה) מאפשרת ללקוחותינו להתקדם מעבר לניטור לפרדיגמה המספקת הקשר משותף לצוותים שונים ומאפשרת ללקוחותינו לספק חוויות דיגיטליות יוצאות דופן, לטייב עלויות, אבטחה וביצועים ולהשיא את ההכנסות העסקיות מדיגיטל. למרות שרוב היצרנים מתמקדים בנראות של סטאק הטכנולוגיה בלבד, אנו סבורים שיכולת צפייה פול-סטאק  צריכות לספק לכל הצוותים את תובנות ופעולות הפול-סטאק שיובילו לעסקים טובים יותר ולחוויות דיגיטליות משופרות ללקוחות.

ThousandEyes ו-Intersight הם פתרונות הליבה שלנו ליכולת צפייה פול-סטאק, המסופקים כשירות (SaaS). פלטפורמת ה-FSO שלנו, הכוללת את הפתרונות האלה, מספקת יכולת צפייה בסטאק השלם של האפליקציות, תשתית הרשת והאבטחה עם תובנות בזמן אמת העוברות קורלציה בין דומיינים ומשולבים בהקשר עסקי המונע באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. כל אלה מעניקים נראות מלאה של הסטאק לכל הצוותים המעורבים כדי שיוכלו לנקוט בפעולה מהירה. עם המידע הזה, הצוותים יכולים לקשר בין ביצועים למדדי ליבה עסקיים ולתעדף פעולות בהתאם להשפעתן על העסק.

עם סגירת הרכישה יצטרף הצוות של אפסגון לקבוצת האסטרטגיה, האינקובציה והאפליקציות של סיסקו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית