FalconX מגייסת 210 מיליון דולר

הנפקת  סדרה C בוצעה בהובלת Altimeter Capital, B Capital Group, Sapphire Ventures ו-Tiger Global Management, עם השתתפות של Amex Ventures ו-Mirae Asset

 bigstock

FlaconX, חברת שירותים פיננסיים בתחום הנכסים הדיגיטליים והמטבעות הקריפטוגרפים המספקת למוסדות שירותי מסחר, אשראי וסליקה בין המטבעות הקריפטוגרפים העיקריים, הכריזה על סבב מימון בסדרה C בשיעור של 210 מיליון דולר שמביא את ערך החברה ל-3.75 מיליארד דולר.

הסבב בוצע בהובלת Altimeter Capital, Sapphire Ventures ומשקיעים קיימים מ- B Capital Groupו-Tiger Global Management, עם השתתפות של Mirae Asset. גם Amex Ventures הגדילה את ההשקעה הקיימת שלה במסגרת הסבב הזה.

הם הצטרפו למשקיעים הנוכחיים Accel, Accomplice VC, Coinbase Ventures, CMT Digital, Flybridge Capital Partners, Lightspeed Venture Partners ו-Avon Ventures, קרן הון סיכון הקשורה ל-FMR LLC, חברת האם של Fidelity Investments.

תוך שלוש שנים בלבד הפכה FalconX לאחת מחברות הקריפטוגרפיה המוסדיות המוערכות ביותר בעולם כשהיא מונעת בידי כלכלת יחידות חזקה, רווחיות וצמיחת הכנסות על פני מספר קווי עסקים. FalconX ממנפת לימוד מכונה כדי לספק למוסדות צד יחיד לחוזה עם גישה לנזילות גלובלית של המטבעות הקריפטוגרפים ועם זמינות של יותר מ-99.9% באמצעות ממשק הרשת שלה, ממשקי תכנות ודסק מסחרי קפדני עם זמינות של 24/7/365.

עסקי האשראי שלה מאפשרים למוסדות גישה למימון לזמן קצר לצורך מסחר - וכך למלא את הפער בין הלוואות לזמן ארוך לבין שווקים נגזרים עבור מוסדות המעוניינים לשפר את יעילות המאזן שלהם באופן גמיש. 

"FalconX היא חנות כוללת הכל ומהימנה עבור המשתתפים המוסדיים המובילים בעולם בשוק הקריפטוגרפי - היא מספקת את הטכנולוגיה, האבטחה והאמינות הדרושים כדי להניע את האסטרטגיות שלהם בקנה מידה גדול", אמר ראגו יארלגאדה, מנכ"ל וממייסדי FalconX.

"כדי לשרת את המשקיעים המובילים בעולם, אנו נמצאים בחוד החנית של מגמת על שתשנה באופן מהותי את השירותים הפיננסיים - אם אינכם מסתפקים בגוגל או אמזון לעבודה במשך 5 ימים בשבוע - מדוע שירותים פיננסיים אינם זמינים 24/7, באמת גלובליים ונגישים יותר? טכנולוגיית הבלוקצ'יין הוכיחה שזה אפשרי גם בקנה מידה גדול, ו-FalconX נרגשת להוביל את השינוי הזה". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית