נטליין תספק מערכות שיבוש מטעני צד נוספות לצבא הספרדי

מסירה זו היא חלק מחוזה מסגרת של 65 מיליון יורו לחמש שנים שהוענק לחברה באוגוסט 2019, במסגרתו נטליין תספק 334 מערכות שיבוש מטעני צד C-Guard RJ לזרועות השונות של הצבא הספרדי
 

נטליין תספק מערכות שיבוש מטעני צד נוספות לצבא הספרדי

באדיבות נטליין

חברת נטליין טכנולוגיות תקשורת ,(Netline) מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות לוחמה אלקטרוניות מתקדמות עבור צבאות וסוכנויות לביטחון פנים, הודיעה השבוע (שני) כי תספק 87 מערכות שיבוש מטעני צד  C-Guard RJ  נוספות להתקנה על 12 סוגים של רכבים צבאיים ספרדיים.

מסירה זו היא חלק מחוזה מסגרת של 65 מיליון יורו לחמש שנים שהוענק לחברה באוגוסט 2019, במסגרתו נטליין תספק 334 מערכות שיבוש מטעני צד C-Guard RJ לזרועות השונות של הצבא הספרדי. כזכור, אתר ישראלדיפנס דיווח בחודש דצמבר 2020  כי הצבא הספרדי אישר אספקת 51 מערכות שיבוש מטעני צד  C-Guard RJ ראשונות.

לדברי החברה, מערכת  C-Guard RJ המיועדת להתקנה על גבי כלי רכב היא מערכת שיבוש ריאקטיבית מודולרית גמישה וחסונה. המערכת מספקת כיסוי להתמודדות עם מגוון נרחב של איומים, סורקת כל הזמן את הספקטרום ומגיבה לכל שידור שזוהה על ידי מיקוד אות השיבוש בכדי לנטרל את האיום. המערכת מאפשרת לכוחות הצבא הפעלה קלה ויעילה והחלפה פשוטה של ​​מודולים חדשים כמעט ללא כל זמן השבתה.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית