גדולים ביפן: מערכות של RT הישראלית בשימוש במשחקים האולימפיים

פריסת המערכות מסייעת למשטרת טוקיו באבטחת הספורטאים האולימפיים ובשמירה על בטחון הציבור

גדולים ביפן: מערכות של RT הישראלית בשימוש במשחקים האולימפיים

מקור: RT

חברת RT הישראלית, המתכננת, מפתחת ויצרנית של משפחת מערכות  האוויריות SkyStar, הודיעה כי המשטרה המקומית בטוקיו עושה שימוש במערכות האוויריות הטקטיות שלה SkyStar 180 עבור המשחקים האולימפיים והפרה-אולימפיים. במערכות נעשה שימוש לצרכי אכיפת חוק, בטחון הציבור, הכוונת תנועה ושליטה בקהלים.

המערכות, ששולבו במרכז הפיקוד והשליטה של משטרת המטרופולין בטוקיו, ממוקמות במספר אתרים שונים, כ-150 מטרים מעל הקרקע. אתרים אלו זוהו על ידי המשטרה כאתרים שבהם מתרכזת הפעילות בתקופת המשחקים. שידור הווידאו האיכותי מהבלונים מועבר בזמן-אמת למרכז הפיקוד, הנשלט על ידי משטרת טוקיו.

לדברי חברת RT, מערכות הבלונים SkyStar מאפשרים מעקב מתמשך ומספקים איסוף מידע איכותי, הקצאת יעדים מדויקת, כיסוי תצפית של °360 והקלטות דיגיטליות מלאות של ווידיאו ונתוני משימות. לצורך פעולה רציפה של יום ולילה בגובה 1,000 רגל עד 72 שעות ובמהירות רוח של עד 40 קשר, נדרשות רק 20 דקות בכדי למלא את הבלונים בהליום. מערכות נוחות לתפעול וחסכוניות אלו  יכולות לשאת כל סוג של מטען עד 18 ק"ג.

מנכ"ל החברה, רמי שמואלי, אומר, "משפחת SkyStar שלנו משמשת יחידות הגנת מולדת, אכיפת חוק ומשטרה לצרכי הגנה וביטחון וכן לצרכי בטיחות הציבור ואף ליישומים צבאיים ברחבי העולם. אנו גאים בבחירת המערכת הטקטית SkyStar 180 על ידי משטרת מטרופולין טוקיו למשימה כה חשובה לשמירה על 11,091 משתתפים במשחקים האולימפיים. אנו מצפים להמשיך ולשתף פעולה עם משטרת מטרופולין טוקיו גם במשימות אבטחה נוספות ".
 

אולי יעניין אותך גם