קבוצת טלקאר מצטרפת למרכז החדשנות Quantum

הצטרפותה של יבואנית ומפיצת רכבי KIA בישראל תאפשר את הגדלת הפעילות של מרכז החדשנות בתחומי האוטומוטיב, המוביליטי, התעשייה והאנרגיה

מנכ״ל טלקאר, גדי אונגר. צילום: רונן טופלברג

טלקאר, יבואנית ומפיצת רכבי KIA בישראל, מצטרפת למרכז החדשנות Quantum, מה שיאפשר את הגדלת הפעילות של מרכז החדשנות בתחומי האוטומוטיב, המוביליטי, התעשייה והאנרגיה.

Quantum הוא מרכז החדשנות שהקימו משפחת לבנת וקבוצת תעבורה ביחד עם ענקית הרכב Hyundai, יצרנית האוטובוסים החשמליים מהגדולות באירופה VDL, וקבוצת תדיראן הישראלית העוסקת בייבוא, ייצור ושיווק מערכות מיזוג אוויר.

צוות Quantum Hub הפועל כבר למעלה משנה מורכב מנבחרת רבת ניסיון בתחומי הפיתוח העסקי, טכנולוגיה ופיננסים ומטרת המרכז היא  לעזור לחברות טכנולוגיות לגבש הבנה מעמיקה על המוצר שלהן וליצור שותפויות משמעותיות עם החברות המובילות בתחום.

אחזקותיהן של קבוצות תעבורה-לבנת, VDL, יונדאי ותדיראן כוללות כיום מאות חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות ופורצות דרך בתחומן, אשר משלבות טכנולוגיות וחדשנות לטובת ייעול תהליכים ופיתוח אפיקי פעילות קיימים וחדשים כאחד.

בנוסף לגישה הישירה למספר רב של חברות, הערך הייחודי של מרכז החדשנות הינו לייצר חיבורים מסחריים משמעותיים בהם פיילוטים, שותפויות לעיצוב מוצר, בטא סייטס ושותפויות מסחריות ארוכות טווח. לכל החברות השותפות וכעת גם לטלקאר, יש ענין בכל תחומי הליבה של המרכז, הכוללים את תחום האוטומוטיב והמוביליטי, תעשייה מתקדמת 4.0 לוגיסטיקה ואנרגיה.

טלקאר, היא יבואנית ומשווקת רכבי KIA בישראל. היא נמצאת בבעלותה של משפחת אונגר. למשפחה פעילות ענפה גם בתחומי הספנות והנדל"ן. בתחילת השנה פורסם כי טלקאר השקיעה 3.5 מיליון דולר בחברת GOTO המפעילה שירותי תחבורה שיתופית בתחומי הרכב, האופניים והקורקינטים.

ליאב בן רובי, מנכ"ל  QUANTUM  מציין כי: "טלקאר ו-QUANTUM  יקימו שדה ניסויים בתחום הרכב הפרטי עם התקשרות ישירה ל- OEMs בעזרת רכבי ניסוי ומתקנים שיאפשרו פיתוח ובחינת מוצרים וטכנולוגיות חדשניות. בנוסף, שוקלים הקמה של קרן ייעודית  שתשקיע בתחומי הליבה של השותפים״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית