טיקטוק הקימה מרכז פיקוח סייבר להגנה על חברי הקהילה שלה באירופה

במרכז יפקחו על הפעילות השוטפת של הפלטפורמה, יאתרו יתנו מענה בזמן אמת לאירועים קריטיים, וינהלו חקירות נגד פשעים דיגיטליים

REUTERS/Mike Blake/File Photo

 

 

טיקטוק הודיעה על השקת מרכז פיקוח סייבר ייחודי בדבלין, אירלנד, שיופקד על מכלול הפעולות להגנה על הפלטפורמה וחברי הקהילה. בין היתר יפקחו במרכז על הפעילות השוטפת של הפלטפורמה, יבצעו איתור ויתנו מענה בזמן אמת לאירועים קריטיים (Incident Response), ינטרו איומי סייבר חדשניים, יתחקרו אירועי סייבר וינהלו חקירות נגד פשעים דיגיטליים. המומחים במרכז ימלאו תפקיד חשוב גם בזיהוי חולשות אבטחה והתמודדות עם אתגרי פרטיות הרלוונטיים למיליוני חברי קהילת טיקטוק.

צוות המרכז יורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומי אבטחת מידע, פרטיות ורגולציית סייבר, ויעבור בצמוד לגורמים שונים בטיקטוק בתחומי פיתוח, תפעול, משפטנים וחטיבת trust & Safety המופקדת על ניטור התוכן וביטחון חברי הקהילה. שילוב הגורמים הזה, ממגוון תחומים, נועד להבטיח גישה מתכללת של הגנה על מיליוני האנשים ברחבי העולם המרכיבים את קהילת טיקטוק.

במסגרת פעילות המרכז, טיקטוק משתפת פעולה עם HackerOne, החברה המובילה לאיתור חולשות אבטחה שמקיימת תוכניות bug bounty בפלטפורמות מובילות. אנשי החברה יספקו לטיקטוק תובנות לגבי חולשות אבטחה שעלולות לאפשר לתוקפים וגורמים עויינים לנצל את המידע הקיים בפלטפורמה.

המרכז בדבלין הוא השני של טיקטוק בעולם, והוקם על פי המודל של המרכז הראשון שנפתח בוושינגטון די.סי, ארה"ב. את פעילות מרכזי פיקוח הסייבר מוביל אנדרו בוניו, המופקד על תחום ניהול האיומים והתגובות בטיקטוק. בוניו מביא איתו ניסיון של למעלה משני עשורים בגופי אכיפה והגנת סייבר, והיה לאחרונה ה-CISO של חברת התקשורת Ciena.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית