סטארט-אפ הפרופטק Jones גייס 12.5 מיליון דולר לקידום פלטפורמה לניהול חללי עבודה בבנייני משרדים

ג'ונס, שהפלטפורמה שלה מותקנת בחללי עבודה של חברות דוגמת גוגל, ספוטיפיי ואמזון, שואפת לפתח אותה כך שתאפשר לנהל משרד בבניין משרדים ולהזמין באפליקציה שירותים שוטפים

סטארט-אפ הפרופטק Jones גייס 12.5 מיליון דולר לקידום פלטפורמה לניהול חללי עבודה בבנייני משרדים

צוות מרכז הפיתוח של ג׳ונס בישראל. צילום: אסנת קרסננסקי

סטארט-אפ הפרופטק Jones(ג׳ונס) מתל אביב השלים סבב גיוס A בהיקף 12.5 מיליון דולר, להמשך פיתוח ושיווק של פלטפורמה שמסייעת לבעלי בנייני משרדים ולחברות השוכרות לנהל בקלות את חללי העבודה שלהם. בסה"כ גייסה ג'ונס מהקמתה מעל 20 מיליון דולר כולל גיוס סיד של 8 מיליון דולר שהושלם באוקטובר 2019. את סבב הגיוס הובילו חברת שירותי הנדל"ן המסחרי הגדולה בארה"ב JLL וקרן הון הסיכון Khosla של וינוד קושלה, ממייסדי Sun Microsystems. 

ג׳ונס הוקמה בשנת 2017 על ידי עמרי שטרן, בוגר הרווארד ביזנס סקול, ומיכאל רודמן, בוגר תלפיות. בחברה מועסקים כיום 25 עובדים, בתל אביב ובניו יורק. במהלך 2020, הגדילה החברה את הכנסותיה ב-1000%, למרות המשבר שחוללה מגפת הקורונה בענף הנדל"ן המשרדי. החברה מתכוונת לשלש את כמות העובדים השנה, ולגייס בארץ בעיקר מפתחי תוכנה, מנהלי מוצר ומעצבים. 

מנהלי בניינים בארה"ב נתקלים בבעיה יומיומית מול הספקים איתם הם מעוניינים לעבוד, מאחר וספקים אלו נדרשים להציג תעודת ביטוח לצורך ביצוע העבודה, דבר היוצר מורכבויות שונות וכן בזבוז זמן ועומס של ניירת. הפלטפורמה של ג'ונס, אשר פועלת היום ביותר מ-6,000 בניינים ברחבי ארה"ב ומותקנת בחללי עבודה של חברות כדוגמת גוגל, ספוטיפיי ואמזון, ביצעה מהפך דיגיטלי לכל התהליך הסבוך.

כיום, ג'ונס שואפת לייצר ללקוחותיה פלטפורמה שבה יוכלו לנהל משרד בבניין משרדים ולהזמין באפליקציה שירותים שוטפים כגון ניקיון שבועי או מילוי מחדש של ציוד למטבח. לקוחות החברה כוללים חברות דוגמת WeWork, JP Morgan, בלקסטון, JLL ובניינים מפורסמים דוגמת מרכז רוקפלר, בניין טראנס-אמריקה, בניין גרנד סנטרל, ושוק צ'לסי בניו-יורק. 

 מיכאל רודמן, מייסד משותף, CTO, שמנהל את מרכז הפיתוח של Jones בתל-אביב, אמר: ״מעבר להתרחבות לכל חברות הנדל"ן המובילות בארה"ב, אנו נשתמש בגיוס גם כדי להרחיב את יכולות ה-AI שלנו על מנת לחזות מה כל משרד צריך לפני שהוא בכלל מזמין. מהלך זה יאפשר לג׳ונס לספק ללקוחות הצעות לגבי שירות או פריטים שאולי ירצו להזמין בהמשך. ג'ונס בנתה וממשיכה לפתח את מערכת ההפעלה של חללי העבודה בבנייני משרדים״. 

אולי יעניין אותך גם