חברת אבטחת הסייבר NanoLock Security גייסה 11 מיליון דולר בסבב B

זאת כדי להרחיב את פעילותה בשוק העולמי של אבטחת תשתיות לאומיות ומפעלי תעשייה. החברה תצרף לשורותיה מומחים בכירים ותרשום פטנטים חדשים

צילום: באדיבות NanoLock Security

חברת אבטחת הסייבר ננולוק סקיוריטי (NanoLock Security) המתמחה באבטחת רכיבי קצה מחוברים בתשתיות קריטיות כגון מוני חשמל, מים וגז, מערכות IIoT ובקרים תעשייתיים, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 11 מיליון דולר. בסבב השתתפו המשקיעים הקיימים AWZ Ventures, קבוצת השקעות פרטית שבה חבר סטיבן הרפר, ראש ממשלת קנדה לשעבר, וכן משקיעים חדשים. החברה גייסה בשנת 2017 חמישה מיליון דולר בסבב A וסך ההון שגייסה עד היום עומד על 16 מיליון דולר.

ההון שגויס יאפשר לננולוק סקיוריטי להאיץ את ההתקנות של פתרונות אבטחת ה-Zero Trust שלה ברמת ה-Device ואת חדירתה לשוק העולמי של אבטחת שירותי תשתית, תעשיה ותשתיות קריטיות של מדינות. ננולוק סקיוריטי מעסיקה כיום עשרות עובדים במרכז המו"פ בישראל ובמשרדיה בארה"ב, אירופה ויפן. בעקבות גיוס ההון מתכוונת החברה לגייס 20 עובדים נוספים בתחומי השיווק, המכירות והפיתוח לצד מנהלים בשוקי היעד. 

באמצעות רשת של שותפים בינלאומיים, פתרונות החברה מגינים כיום על תשתיות ועל מפעלי תעשייה בארה"ב, איטליה, הודו, הולנד, יפן, סינגפור, ספרד ושוויץ בפני מתקפות של גורמים חיצונים, פנימיים או מתקפות דרך שרשרת האספקה. ננולוק סקיוריטי חתמה על הסכמים עם שותפים בינלאומיים וביניהם חברות ידועות שם כמו: יצרנית מכשירי המדידה Genus Power ועם יצרניות התוכנה Atlantica Digital ו-Nozomi Networks, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר רשתיים.

"NanoLock Security לקחה את מודל  ZERO TRUST לרמת המכשיר", אומר אבי כוכבא מנכ״ל משותף של שותפות המו״פ HIVE 2040 וחבר דירקטוריון ב-Nanolock, "לאור מתקפות הסייבר ההולכות ומתגברות על תשתיות קריטיות ומפעלים תעשייתיים, והעובדה שאיומי סייבר מגיעים גם מתוך הארגון ומשרשרת האספקה, שנחשבו בעבר כבטוחים, אנו מאמינים שהרחבת הפרישה של מוצרים מוגני NanoLock דחופה יותר מתמיד".

ערן פיין, מייסד משותף ומנכ"ל ננולוק סקיוריטי: "אנו מרחיבים עתה באופן דרמטי את טביעת הרגל שלנו בשוק באמצעות התקנות חדשות, שותפויות אסטרטגיות ורישום פטנטים ועתה צרפנו לשורותינו מנהלים בעלי מוניטין מרשימים בתחומי הסייבר ושירותי תשתית ובעלי ידע ספציפי שיסייע לצמיחתנו והתרחבותנו והאצת ההתקנות".

פיין הוסיף: "הפתרון שלנו מתמודד עם צורך חיוני, כפי שראינו בפריצות ל-SolarWinds, SITA ו-Colonial Pipeline, המתקפות נגד שירותי תשתית ותשתית קריטיות צומחות בקצב מואץ הן מבפנים והן דרך שרשרת האספקה. שום דבר לא ימנע מההאקרים להמשיך ולנסות לפרוץ את הרשתות הללו אך פתרון ה-Zero Trust שלנו ברמת המכשיר ימנע מהם להצליח". 

לאחרונה הרחיבה ננולוק סקיוריטי את הצוות הניהולי שלה וצרפה לשורותיה שלושה מומחים מובילים להגנת סייבר בעולם התשתיות ובעלי מוניטין עולמי בתחום: יניר לאובשטיין, בעל ניסיון של 20 שנה, התמנה לסמנכ"ל החברה לפתרונות סייבר. שגיא ברקו, שהתמנה לסמנכ"ל הפיתוח, בעל ניסיון של 20 שנה בפיתוח וניהול בתחום הסייבר בקהיליית המודיעין. דיויד סטראוד, שהתמנה למנכ"ל החברה באירופה ובאסיה פסיפיק, צבר ניסיון בינלאומי עשיר של 15 שנה בתחום המונים החכמים. 

כדי לשמור על הערך של הפתרון פרי פיתוחה, קיבלה ננולוק סקיוריטי אישור לשני פטנטים ממשרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארה"ב. לאחרונה אושר פטנט בקרת גישה תוכנתית למעגל חשמלי המשולב במכשירים ומספק אבטחה למכשירים באמצעות מניעה של כתיבה חוזרת, מניעת ביצוע שינויים ומניפולציות או מחיקה של נתונים מהזיכרון.    

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית