אליק עציון יוביל את ההשקעות בתחום אבטחת המידע באלרון

קודמו של עציון, זוהר רוזנברג, שעמד בראש השקעות הסייבר בשש השנים האחרונות, ימשיך עם החברה כשותף עצמאי פעיל (Venture Partner) 
 

אליק עציון. צילום: אלרון

אלרון, חברת השקעות ישראלית בשלבים מוקדמים, הודיעה כי אליק עציון מונה להוביל את השקעות התוכנות הארגוניות והסייבר באלרון. עציון יהיה אחראי על זיהוי וליווי של חברות המתמחות בתחום אבטחת הסייבר ותוכנות ארגוניות.

אלרון מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות סייבר ותוכנה. בעקבות הנפקת ההון שלה בחודש אפריל האחרון, לחברה יש כיום בקרן שלה כ-90 מיליון דולרים המיועדים בעיקר להמשך השקעות בענפי הסייבר והתוכנה, התחומים המובילים של החברה, לצד הבשלת חברות המכשור הרפואי שלה.

בד בבד עם מינויו של עציון, ימשיך מר זוהר רוזנברג, שעמד בראש השקעות הסייבר בשש השנים האחרונות, לעבוד עם החברה כשותף עצמאי פעיל .(Venture Partner) רוזנברג ימשיך לתמוך בפעילות של אלרון וחברות הפורטפוליו שלה, בהן הוא משמש כחבר דירקטוריון וחבר בצוות ההשקעות.

אליק עציון, בן 46, מצטרף לצוות ההנהלה של אלרון לאחר קריירה מקיפה של 25 שנים בענפי ההשקעות המרכזיים של אלרון. הוא מביא ניסיון רב בכל ההיבטים של סייבר וניתוח נתונים ומכיר את העידן הדיגיטלי ואת האתגרים המורכבים שהוא טומן בחובו. עציון, סגן אלוף בדימוס, החל את דרכו בצמרת עולם הטכנולוגיה והסייבר בצה"ל, ביחידה 8200. בתפקידיו האחרונים בצה"ל שימש עציון כסגן מפקד חטיבת הסייבר, ראש מחלקת מו"פ וראש המחלקה להפעלת סייבר.

עם שחרורו מצה"ל שימש עציון כ CISO וחבר הנהלת אגף הטכנולוגיה בקבוצת בנק הפועלים. עציון כיהן גם כדירקטור בשבא (Shva) וכיו"ר הדירקטוריון של מסב (Masav).
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית