קייטו תספק שירותי זיהוי פריצות עם הגנה מיידית

החברה משיקה גרסה חדשה לשירות המיועד לזהות פריצות וחולשות ברשתות של לקוחותיה באופן מיידי, עם בדיקת אפקטיביות אבטחת מידע אוטומטית והקצאת מומחים ייעודיים

BIGSTOCK/Copyright: FreedomTumZ

קייטו נטוורקס, העוסקת בתחום ה-SASE, משיקה את גרסא 2.0 של שירות ה-MDR המיועד לזהות פריצות וחולשות ברשתות של לקוחות החברה באופן מיידי עם ההרשמה לשירות, מבלי להמתין. גרסא 2.0 מביאה עימה עם בדיקת אפקטיביות אבטחת מידע אוטומטית המכסה כ-70 תחומים שונים, וכן הקצאה של מומחה אבטחת מידע ייעודי עבור כל לקוח MDR של קייטו.

מערך הגנה רב שכבתי אפקטיבי דורש יכולות זיהוי לצד יכולות מניעה. זמן השהות הממוצע של תוכנה זדונית ברשת הארגונית חצה את קו ה-200 ימים, ובכך הפך את הצורך ביכולת איתור וזיהוי איומים לחשובה מתמיד. יכולת כזו דורשת השקעות גדולות בכוח אדם ובטכנולוגיה, ושירותי MDR חוסכים השקעות אלו. קייטו משתמשת בלמידת מכונה ובינה מלאכותית כדי לספק זיהוי איומים מיידי

קייטו מיפתה נקודות ייחוס שמייצגות את תעבורת הרשת ה"נורמלית" של חברות וארגונים רבים. מעצם היות שירות ה-SASE של קייטו גם הרשת וגם מערך האבטחה של לקוחותיה, יש לחברה יכולות ראייה רחבות ועמוקות למאפיינים ותבניות של תעבורת רשת ארגונית לאורך זמן – כל זאת על ידי איסוף מידע היקפי Meta data של כל יחידת מידע שעוברת על השירות והרשת. שירות ה-MDR של קייטו משלב בין מאגר המידע הענק שלה ומערכת זיהוי האיומים, שהיא מערך רב מימדי של אלגוריתמי למידת מכונה ותהליכים שפותחו על מנת לבצע מעקב וניטור מתמשך של רשתות לקוחות החברה כדי לאתר מאפיינים ואינדיקציות של איומים.

קייטו השיקה גם בדיקת אבטחת מידע אוטומטית לשירות ה-MDR. באופן מיידי, לקוחות החברה יכולים לקבל דו"ח שמציג את מצב אבטחת המידע ברשת שלהם יחסית ל-Best practices המקובלים בארגונים זהים בעולם. בין הנושאים הנבדקים ניתן למצוא הפרדה בין רשתות, חוקים בחומת האש, מניעת חדירה IPS, ומניעת תוכנות זדוניות. רשימת 70 הבדיקות נגזרת מהנעשה ע"י הארגונים המאובטחים ביותר ומסייעת להמנע מהטעויות השכיחות והחמורות ביותר בתצורת אבטחת המידע בארגון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית