כתב אישום: הטריד את סגן ראש עיריית גבעתיים בהודעות SMS

"בגדתם באבי היקר! תתביישו!!!.... אם אבי לא יהיה גם אתה לא תהיה. נקודה!!!", כתב דניאל בן יוסף חסידים, תושב גבעתיים למשה גולדשטיין, אז, סגן ראש עיריית גבעתיים. למרות צו מניעה המשיך הנאשם לשלוח לגולדשטיין הודעות SMS

bigstock

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום נגד דניאל בן יוסף חסידים, תושב גבעתיים, בגין ריבוי עבירות של איומים, עבירות של הפרת הוראה חוקית והטרדה באמצעות מתקן בזק, זאת לאחר שאיים והטריד את סגן ראש עיריית גבעתיים וראש המועצה הדתית בעיריית גבעתיים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, במהלך שנת 2020 הופסקה כהונת אביו של הנאשם, כחבר במועצה הדתית של עיריית גבעתיים. על רקע זאת, במספר הזדמנויות איים הנאשם על סגן ראש העיר גבעתיים דאז, משה גולדשטיין, ועל ראש המועצה הדתית בעיריית גבעתיים, יעקב כרמי.

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום שלח הנאשם לטלפון הנייד של כרמי הודעות מאיימות, בין היתר: "בגדתם באבי היקר! תתביישו!!!.... אם אבי לא יהיה גם אתה לא תהיה. נקודה!!!" בתגובה, השיב כרמי לנאשם כי הוא מאיים עליו ופוגע בו, אבל הנאשם המשיך לשלוח לטלפון הנייד של כרמי הודעות SMS בכוונה להפחידו כשבין היתר כתב: "יה בן ז*** היום אני הולך למשטרה ולכל אמצעי התקשורת היית צריך להתנות את מקומך בזה שאבי יהיה יה מגעיל אוהב שוחד ושלמונים... כל כלב ביג'י יומו כפוי טובה נוכל זבל אגואיסט".

במקביל שלח הנאשם במהלך כ 10 ימים עשרות הודעות SMS גם למכשיר הטלפון הנייד של גולדשטיין, חלקן בשעות הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות, בין היתר כתב כך: "... נאצי, ריקו ומומו שיראזי על המשמר" וכן: "...מה שחשוב שאני אדם פרטי ועשיר עם צבא כלכלי, משפטי וביטחוני מאחורי וכולנו נ*** אותך נאצי".

בהזדמנות אחרת שלח הנאשם לגולדשטיין הודעה קולית בה איים עליו, כי יפעל נגדו  "תחת חסותם" של "בני דודיו ריקו ומומו שירזי" ובנוסף, אף כינה אותו "נאצי". בהודעה קולית נוספת, ששלח הנאשם בהמשך לאותה התכתבות, כינה הנאשם את גולדשטיין בכינוי "נאצי" והוסיף כי "חבל שהיטלר לא סיים את העבודה".

בנוסף איים הנאשם באמצעות הודעות SMS על גולדשטיין, כי יתלונן נגדו על עבירות שחיתות וקבלת טובות הנאה בין היתר כתב כך: "כמה מסמכי שחיתויות שולחים אלי חברייך מהעירייה... את הבחירות הבאות תבלה בכלא... או מקום אחר דיו דיו שירזי... אספר למשטרה גם איך סחטת אותי כלכלית. אחשוף את כל השחיתויות שלך וקבלת טובות ההונאה יא בן של ז***" וכן "הקריירה שלך הסתיימה".

על רקע המעשים המתוארים לעיל, פנה גולדשטיין לבית משפט השלום בתל-אביב בבקשה להוציא כנגד הנאשם צו למניעת הטרדה מאיימת. ביהמ"ש נעתר לבקשה זו והוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד הנאשם. למרות הצו המשיך הנאשם לשלוח לגולדשטיין הודעות SMS.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית