חברת Dell טכנולוגיות חודרת לתחום הטלקום

תבנה רשתות תקשורת 5G למפעילים. פתרונות התשתית והשירותים החדשים יאפשרו לספקי התקשורת לפרוס ולנהל באופן אוטומטי אלפי מכשירי קצה, רשת ואחסון על פני מספר מיקומים

דניס הופמן, Dell Technologies. צילום: באדיבות החברה

Dell Technologies חודרת לתחום הטלקום ומציעה פתרונות תוכנה, תשתית ושירותים עבור ספקי תקשורת, תוך שהיא מתבססת על רשת השותפים והפתרונות הטכנולוגים שברשותה. בעזרתם ספקי התקשורת ירחיבו ויטיבו את סל ההצעות שלהם בקרב מכשירי קצה.

פרויקט ה- MetalWeaver מציע פתרון תוכנה גמיש המאפשר לספקי התקשורת לפרוס ולנהל באופן אוטומטי מכשירי קצה, רשתות ואחסון על פני מספר מיקומים. בעזרתו תהיה לספקים דרך זריזה וחסכונית לניהול מרחוק של הרשת והמכשירים. כך הם יכולים לפרוס ולנהל רשתות 5G המופצות באופן גלובלי בפשטות וללא כל נגיעה, כולל אבחון בעיות מרחוק. כל אלו מגובים בתמיכה ושירותים גלובליים של Dell.

Dell מציגה בארכיטקטורה המסתמכת על הגמישות והסקלביליות של פרויקט Metalweaver בעזרתה ייהנו ספקי התקשורת מהפתרונות הטכנולוגיים של שותפיה המובילים של Dell, ביניהם VMware ו-Red Hat. הארכיטקטורה תספק הדרכה כוללת, אפשרויות הטמעה והמלצות ספציפיות עבור מקרי בוחן בהם יתקלו ספקי התקשורת, בשביל לסייע להטמיע במהירות וביעילות את השירותים והיישומים הנדרשים.

ספקי התקשורת יוכלו להטמיע גם פתרונות תוכנה של Nokia ו-Affirmed. CommScope RUCKUS תספק פתרונות רשת פרטיים. פתרונות גישה מרובה למכשירי קצה יהיו זמינים עם Intel Smart Edge. Dell משתפת פעולה גם עם Mavenir לפיתוח תוכנת RAN פתוחה עבור רשת 5G עם שרת Dell EMC PowerEdge XR11.

"חברות טלקום צריכות למצוא דרכים לצמצם את הסיכונים והמורכבויות הכרוכות בתשתית הרשתות שלהן", אומר דניס הופמן, VP ומנכ"ל Dell Technologies Telecom Systems Business. "גישה של תוכנה פתוחה מבוססת ענן היא התשובה עבור הזדמנות חד פעמית להתקדם מעבר להד שמייצר ה-5G אל המציאות היציבה והאפשרויות שמביא איתו הדור הבא של הרשתות".

Dell מביאה לשיתוף הפעולה את תשתית ה-IT המובילה שלה, בנוסף לשרשרת אספקה גלובלית מאובטחת ושירותי IT הכוללים יותר מ-60 אלף אנשי מקצוע ושותפים ב-170 מדינות.

בנוסף לשירותים האלו, Dell מציגה את מעבדת ה-Open Telecom Ecosystem שתפקידה לייצר מקום בו החברה תוכל לעבוד ביחד עם השותפים והלקוחות שלה ולחקור על פתרונות טכנולוגיים עתידיים.

המעבדה, שנמצאת במטה החברה בראונד רוק טקסס, מאפשרת ללקוחות סביבת בדיקות עבור פתרונות ושירותים. הפתרונות שנבדקים במעבדה יכולים במהירות להגיע לשוק. תוכנית השותפים של דל מספקת משאבים ותמיכה בניהול פרויקטים בעיצוב, שוק ומכירה של פתרונות ושירותי רשת.

בעזרת שיתוף פעולה עם Dell, ספקי התקשורת יוכלו להציב סטנדרטים חדשים, לפשט את תהליכי הטמעת הרשתות והטכנולוגיות, לנהל נתונים במכשירי הקצה ולייצר הזדמנויות חדשות לרווחים.

Dell טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה. בישראל, פרושה החברה על פני ארבעה אתרים ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית