דיווח מאבו מדבי: "לא תהיה נסיגה מהסכמי אברהם, אך יתכן שהקצב יואט" 

"כאב ראש זה חייב להיעלם מן העולם" אמר המקור באבו דבי, "הפתרון חייב להיות שתי  מדינות, ועל המנהיג הישראלי, יהיה מי שיהיה, להביא קץ לסכסוך"

מאת The White House from Washington, DC - President Trump and The First Lady Participate in an Abraham Accords Signing Ceremony, נחלת הכלל, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=94136692

"אין לנו באיחוד האמירויות שום תכניות לסגת מהסכמי אברהם. יתכן שקצב העניינים יואט, אך עמדתנו כלפי ישראל לא תשתנה", כך אומר מקור באבו דבי לסוכנות הידיעות הרוסית ספוטניק ניוז. 

אותו מקור אבו דבי ממשיך ואומר, כי גם לא יחול שינוי כלפי ישראל כאשר תקום בישראל ממשלה חדשה. פקידים רשמיים באמירויות ימשיכו לשתף פעולה עם ראש ממשלה ישראלי אחר, אם ייבחר, והמקור מזכיר אפשרות שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה. 

"לביבי (כך לדברי המקור) יש קרדיט מצוין על שהשיג את הסכמי השלום. אם הסכמי נורמליזציה לא נחתמים עם מנהיגים אלא עם עמים, ואנו מקווים לחזק את הקשרים הללו ללא קשר למי ישלוט בישראל, שהרי בסופו של יום זו תהיה הבחירה של העם בישראל".

בחודש מארס התחייב איחוד האמרויות להשקיע 10 מיליארד דולר בכלכלה הישראלית. אותו ממקור אומר שתכנית זו שרירה וקיימת, אך כדי שתצא לפועל על מנהיגי ישראל לספק פתרון לסכסוך הפלסטיני. "כאב ראש זה חייב להיעלם מן העולם" אמר המקור באבו דבי, "הפתרון חייב להיות שתי  מדינות, ועל המנהיג הישראלי, יהיה מי שיהיה, להביא קץ לסכסוך". 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית