אפסטרים סקיוריטי הישראלית מגייסת מיליונים מענקית הביטוח היפנית מיצואי סומיטומו

ההשקעה תאיץ את צמיחתה של פלטפורמת הענן של אפסטרים לאבטחת סייבר ולניתוח נתונים עבור כלי רכב מקושרים ותתמוך בטרנספורמציה הדיגיטלית של Mitsui Sumitomo Insurance

השותפים-מייסדים של Upstream Security: יואב לוי (מנכ״ל) ויונתן אאפל (סמנכ״ל טכנולוגיות). צילום: ירין טרנוס

 

חברת MSI - Mitsui Sumitomo Insurance, הודיעה בשבוע שעבר על שותפות אסטרטגית עם Upstream Security באמצעות השקעת הון של 36 מיליון דולר, חברה ישראלית המספקת פלטפורמת ענן לאבטחת סייבר וניתוח נתונים עבור תחבורה חכמה, כלי רכב מקושרים, מכוניות אוטונומיות ומוצרי ביטוח. MSI היא חברת הביטוח הגדולה ביפן ואחת המובילות בעולם, ומספרת שירותי ביטוח ב-49 מדינות.  

ההשקעה של MSI פותחת את סבב גיוס C של Upstream Security, שיושלם במהלך החודשים הקרובים. לסבב גיוס זה הצטרפה בהשקעה נוספת גם ״ביטוח ישיר״ שהשיקה האב טכנולוגי ביחד עם MSI בישראל בתחילת השנה. עד עתה גייסה החברה הון בהיקף של 43 מיליון דולר בסבבי סיד, A ו-B. החברה מעסיקה כיום למעלה מ-70 עובדים ונמצאת בתהליך מאסיבי של גיוס עובדים בתחומים מגוונים כגון פיתוח, מחקר סייבר, דאטה סיינס ועוד.

הצמיחה המהירה של שוק המכוניות המקושרות הולידה עניין מוגבר בשירותים מבוססי נתונים המשודרים מרחוק (טלמטריה). פלטפורמת הנתונים ואבטחת הסייבר של Upstream Security מרחיבה את יכולות ניתוח הנתונים של MSI ומאפשרת לה לספק שירותים מתקדמים יותר לניהול סיכונים המבוססים על דפוסי השימוש וההתנהגות של הנהג. 

מהחברה נמסר, כי השותפות האסטרטגית תסייע לחולל מהפכה בשוק ביטוח הרכב, שהיקפו מיליארדי דולרים, ותאפשר לחברות הביטוח להשתמש בנתונים של מכוניות מקושרות כדי להפיק תובנות איכותיות הנוגעות לסוגיות ביטוחיות כגון: ניהול משופר של סיכונים וחוויות לקוח עשירות יותר. 

"במסגרת החזון והתוכנית העסקית שלנו לשנת 2021 החלטנו לשפר את חוויית הלקוח באמצעות דיגיטציה", מסר מסאשי איפונגי, מנכ"ל MSI. "עליונותה הטכנולוגית של פלטפורמת Upstream Security בתחום ניתוח נתונים של כלי רכב תסייע לנו לספק את הביקוש לדור הבא של מוצרים, שירותים ואפליקציות ביטוח שיהיו בעלי ערך מוסף גבוה יותר". 

"שיתוף הפעולה ייצור הזדמנויות חדשות מבוססות נתונים הן ליצרני רכב והן לחברות ביטוח ולקוחותיהן", מסר יואב לוי, מייסד משותף ומנכ"ל Upstream Security. "אנו נרגשים לשתף פעולה עםMSI ולסייע לה לפתח מערכות יחסים עמוקות וארוכות טווח עם לקוחותיה ועם יצרני הרכב ביפן". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית