שר הביטחון במסר לעולם הערבי: ישראל לעולם תשמור על חופש הפולחן במקומות הקדושים

את הדברים אמר שר הביטחון, בני גנץ, בטקס יום הניצחון על גרמניה הנאצית. ״אנו מחוייבים להבטיח את זכויותיהם וביטחונם של כל אזרחי ישראל - יהודים, מוסלמים, נוצרים וצ'רקסים״, אמר גנץ

צילום תמונות: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
 

שר הביטחון גנץ בטקס יום הניצחון על גרמניה הנאצית: "מדינת ישראל לעולם תשמור על חופש הפולחן במקומות הקדושים, ותפעל מול כל גורם קיצוני ומי שמנסה ממניעים פוליטיים פנימיים או חיצוניים, לפגוע בנו."

שר הביטחון, בני גנץ, נאם היום בטקס יום הניצחון על גרמניה הנאצית, בהובלת משרד העלייה והקליטה, במעמד שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, ראש עיריית ירושלים משה לאון, חברי הכנסת זאב אלקין, אלכס קושניר, יבגני סובה, עוזי דיין, ולדימיר בליאק והרב גלעד קריב ווטרנים ולוחמים.

שר הביטחון גנץ אמר: "עברנו שנה קשה, שבה גם פעלה חברתי שרת הקליטה פנינה תמנו שטה יחד עם עובדי משרדה המסורים, למען גיבורי המלחמה. מחובתנו לדאוג שתוכלו לחיות את שארית חייכם ברווחה, ועלינו המלאכה לוודא שהדורות הבאים יכירו את מורשת הגבורה, המאבק והגאווה, ואת ניצחון בני האור על החושך.

"באותה מידה שאנו נושאים באחריות, לקיומו של העם היהודי והיהודים בישראל ובעולם, אנו מחוייבים להבטיח את זכויותיהם וביטחונם של כל אזרחי ישראל - יהודים, מוסלמים, נוצרים וצ'רקסים, ואת חופש הדת של כל בני העמים במקומות הקדושים. אדגיש: מדינת ישראל לעולם תשמור על חופש הפולחן במקומות הקדושים, ותפעל מול כל גורם קיצוני ומי שמנסה ממניעים פוליטיים פנימיים או חיצוניים, לפגוע בנו."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית